Dvd Copy

Status
Niet open voor verdere reacties.

adje30

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2001
Als ik een DVD wil kopieren gaat NERO een image aanmaken, dit is niet de bedoeling.Ik heb al van alles geprobeerd maar het lukt me niet om dit te omzeilen.Wat kan ik hier aan doen zonder een image te branden?

Als Nero een image gemaakt heeft en daarna je dvd gebrand heeft, verwijdert Nero toch die image, of ben ik verkeerd.

Geplaatst door vanzwam
Als Nero een image gemaakt heeft en daarna je dvd gebrand heeft, verwijdert Nero toch die image, of ben ik verkeerd.
dat is hier in ieder geval toch zo ...

Je kunt je afvragen of je zo'n gigantische hoeveelheid data wel wil branden zonder image. Bij zulke grote hoeveelheden informatie is de kans dat er iets misgaat omdat de snelheden van brander en lezer (in samenhang met het geheugen en de processor) niet goed op elkaar aansluiten, zodanig groot, dat het sowieso aan te bevelen is om een image te maken.

Zoals je in de bijlage kunt zien wordt die image keurig netjes weer verwijderd.

Bijlagen

• nero.jpg
    nero.jpg
    41,5 KB · Weergaven: 52
Geplaatst door adje30
Als ik een DVD wil kopieren gaat NERO een image aanmaken, dit is niet de bedoeling.Ik heb al van alles geprobeerd maar het lukt me niet om dit te omzeilen.Wat kan ik hier aan doen zonder een image te branden?

Waarom wil je dat dan??

staat hij niet op image-recorder inplaats van uw dvd brander
dat lijk mij de enige logische verklaring

een dvd on-fly kopieeren lijk mij geen goed idee

Het probleem is dat hij eerst een image gaat maken en voor de rest gebeurt er niks.

Dus wederom de vraag: heb je alleen een virtual drive? Dan wordt het tijd om een geldige licentie te versieren of een werkend serienummer op de kop te tikken.

Als je wel een goede versie hebt: Kies onder het tabblad recorder "recorder kiezen" en kies daar je echte brander.

De meeste dvd's zijn overigens beveiligd en dan is het raadzaam om deze eerst te rippen met dvddecrypter en dan te comprimeren met dvdshrink of dvdrebuilder, om vervolgens de hele map video_ts op je dvd te branden.

En dat doe je dus zo...
In Nero Burning Rom
Ga in NeroBurningRom naar Recorder >> Choose Recorder...
(of de nederlandse variant)
NeroBurningRom-Recorder_choose.gif

Kies in het scherm voor de juiste recorder, dus NIET de image recorder.
NeroBurningRom-Recorder_choose_screen.gif

Onder Options>> kan je nog wat extra settings gebruiken. Klik ze vooral aan... is alleen maar positief. Duw dan op OK.
NeroBurningRom-Recorder_choose_screen_okoptions.gif

Je kan ook zien of het gelukt is... rechtsonder op het compilatie- hoofdscherm.
NeroBurningRom-MAIN_recorder.gif

Daar mag geen image recorder meer staan.

In NeroExpress
Daar kan je het bij het begin al aangeven...
NeroExpress-Recorder.gif

James:)

Hallo deze settings kloppen allemaal bij mij. Maar nu ga ik dus kopieren dus doe ik het orgineel in de speler en een leeg schijfje in de brander. Klik op copy en dan gooit hij het leeg schijfje eruit en vraagt om de orginele. En het is de bedoeling om gelijk te kopieren.

is het soms een dvdfilm
dan zul je eerst de dvd moet comprimeren naar een 4.7 dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan