DVD copy?

Status
Niet open voor verdere reacties.

joey4228

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 dec 2007
Hey

ik heb een probleem met het kopieren van een dvd

Ik kan sinds 2 dagen ineens niet meer een normale dvd copy doen (van dvd naar dvd)
Eerder deed die dat in 15 minuten, zonder problemen.. nu doet die er standaard 40 min. over + de pc is ineens ontzettend sloom.. een muziek bestand afspelen als die aan het branden is kan ineens ook niet meer, dat speelt heel sloom af en hapert enorm..

De brander is niet stuk, als ik van de pc zelf afbrand werkt die perfect.. de dvd lezer lijkt me ook in orde, want dvds afspelen met WMP e.d. werkt ook perfect..

het is alleen dvd copy wat niet wil..
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Ik gebruikte altijd nero7, maar heb nu ook al nero8 gedownload en alcohol.. niks werkt en allemaal hetzelfde probleem
In nero gaat de onderste buffer trouwens heen en weer en komt nooit hoger dan 70%..

Bedankt
Joey

Laatst bewerkt:
Misschien is de DVD die je probeert te copieren moeilijk leesbaar/vuil/beschadigd

Misschien is de DVD die je probeert te copieren moeilijk leesbaar/vuil/beschadigd
Hey

nee, heb verschillende geprobeerd, + hij brand em wel perfect in die 40 min, maar het is geen doen, de hele pc gaat sloom en het duurt gewoon te lang:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan