• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

DVD Database Help

Status
Niet open voor verdere reacties.

CandyBart

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2009
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist een database voor mijn dvd collectie in elkaar gezet met behulp van heel veel zoek werk op het internet. Helaas kon ik 1 ding niet vinden waarvan ik wel weet dat het mogelijk is. dat is namelijk dat als ik in mijn excel bestand op "add movie" klik dat ik daar alleen de film titel hoef in te vullen en hij vanzelf de rest van de informatie van IMDB of moviemeter haalt. Ik weet dat het mogelijk is want ik had vroeger een database waar dat bij werkte maar helaas ben ik die kwijt geraakt naar een crash van mijn PC.

Hier kunt u mijn excel bestand vinden aangezien hij te groot is om hier te uploaden. het gaat om het blad: overzicht films

Filmlist

Met vriendelijke groet,

Bart

na nog flink wat zoeken op het internet heb ik mijn oude vertrouwde dvdlijst weer gevonden. dus dit kan beschouwd worden als opgelost

Misschien zijn hier mensen die daar ook wel interesse in hebben. Dus kun je hem hier plaatsen?

Thnx, namens anderen. Doe te weinig met dvd om er een bestand van te willen maken.

Niks te danken. Ik doe redelijk veel met dvd's en blij dat ik deze lijst weer heb gevonden want dat gaat wat sneller dan alles handmatig invullen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan