Dvd Doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Renze

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2003
Ik heb sinds kort windows XP Pro. Sindsdien doet mijn dvd speler het niet meer. Mijn programma die ik erbij gekregen heb is alleen maar voor win'98. Ik kan geen tools vinden die heb updaten. Welke programma kan ik nu gebruiken om mijn dvd weer te kunnen gebruiken

Powerdvd kan ja!
Divx player ook als het goed is
en wel meer
windows media player! etc
welk programma had je erbij dan?!

kan je geen dvdfilms meer kijken bedoel je? of doet je dvd het helemaal niet meer, ook als je b.v een gewone cd erin doet?

Als je dvd speler ook andere cd's niet accepteerd is het een ander probleem,dus geef hier ff antwoord op.

DVD doet het niet reactie

Mijn systeem geeft wel aan dat er een DVD is. Maar als ik een cd inplaats blijft alleen draaien en dat is het. Van cd naar cd kopieren wil ook niet. Als ik 98 erop heb is er niks aan de hand. Maar naar XP weigert hij gewoon. Muziek luisteren wil ook niet en dvd kijken ook niet. Wat nu ???

Ik zou in aparaat beheer ff je dvd speler verwijderen ,opnieuw opstarten dan vind ie weer nieuwe hardware(je dvdplayer dus)en kijken of het dan wel werkt.

Geplaatst door vanschagen
Ik zou in aparaat beheer ff je dvd speler verwijderen ,opnieuw opstarten dan vind ie weer nieuwe hardware(je dvdplayer dus)en kijken of het dan wel werkt.

Dit heb ik gedaan en ook dit werkt niet. Ik heb een liteon dvd. Ik heb al op hun site gekeken en staat geen tools bij. Ik snap er niets meer van

Is het probleem al opgelost ?

Installeer anders eerst eens aspi drivers.

suc6 speedtouch

Geplaatst door speedtouch
Is het probleem al opgelost ?

Installeer anders eerst eens aspi drivers.

suc6 speedtouch

Kan ik deze downloaden van kazaa

alvast bedankt voor de tip !!!

Groetjes renze

De juiste aspi drivers kan je HIER downloaden.

suc6 speedtouch

Ik heb deze gdownload maar helaas ook geen verbetering. Maar ik heb geen aspi dvd maar een liteon dvd. Op hun site gekeken maar drivers gevonden

Geplaatst door Renze

Ik heb deze gdownload maar helaas ook geen verbetering. Maar ik heb geen aspi dvd maar een liteon dvd. Op hun site gekeken maar drivers gevonden

Maar geen drivers gevonden op de liteon site

aspi dvd bestaat niet en je moet ook niet zoeken naar aspi lite-on.

Aspi zijn drivers welke nodig zijn voor dvd en cd-rom,
adaptec heeft vaak de juiste drivers hiervoor.

Blijkbaar heb je nog steeds het probleem dat je geen dvd kan afspelen.

vraagje : wat voor player heb je momenteel geinstalleerd ?

groet speedtouch

aspi dvd bestaat niet en je moet ook niet zoeken naar aspi lite-on.

Aspi zijn drivers welke nodig zijn voor dvd en cd-rom,
adaptec heeft vaak de juiste drivers hiervoor.

Blijkbaar heb je nog steeds het probleem dat je geen dvd kan afspelen.

vraagje : wat voor player heb je momenteel geinstalleerd ?

groet speedtouch

Ik heb nu power dvd erop zitten. En ik heb die aspi gedownload en geinstallerd. Toen heb ik mijn computer opnieuw opgestart. Toen heb ik power dvd opgestart en gekeken of hij het deed. Maar nee hoor hij weigert elke dienst. Tenminste hij pakte mijn dvd niet. Computer gaf aan dat er in e:\ een schijf moest plaatsen. Heb ik gedaan, en dan nog niks.

Je gebruik toch wel de Xp versie van powerDvD.

Verwijder powerDvD en installeer de laatste powerDvD,of als je de xp versie hebt dan die eens opnieuw installeren.

Het probleem zit hem in de aspi drivers of de codecs.

De codecs herstellen zich als je powerDvD opnieuw installeerd.

groet speedtouch

Geplaatst door Renze

Ik heb nu power dvd erop zitten. En ik heb die aspi gedownload en geinstallerd. Toen heb ik mijn computer opnieuw opgestart. Toen heb ik power dvd opgestart en gekeken of hij het deed. Maar nee hoor hij weigert elke dienst. Tenminste hij pakte mijn dvd niet. Computer gaf aan dat er in e:\ een schijf moest plaatsen. Heb ik gedaan, en dan nog niks.

Heb je niet toevallig met de regiocode zit knoeien?

Anders lijkt het me dat ie de geest heeft gegeven, probeer hem eens in een andere computer.......idekabel al gecontroleerd????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan