dvd double layer

Status
Niet open voor verdere reacties.

chantal1

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2004
Hallo, misschien wel een heel domme vraag :o, maar kan je met een dvd double-layer brander ook op gewone dvd-r(w) of dvd+r(w) branden of kan dit alleen op die nieuwe dvd+r double layer schijfjes??? Er staat een externe dvd double layer in promotie voor 139.00€. Het merk staat er momenteel niet bij in de folder, maar ik denk dat dit een vrij lage prijs is voor een externe dvd brander.

Chantal 1

Ik heb hier zelf een nec 3500 die ook dual layer kan branden maar de andere dvd schijfjes brand hij ook feilloos

En ik heb ook een Nec 3500 :)
--> wat voor merk is er in die aanbieding?

@ Jkoelman

Onderstaande komt uit de vraag van de vraagsteller.

Het merk staat er momenteel niet bij in de folder;)

Bedankt voor jullie snelle antwoord:thumb:. Nu zal ik proberen morgen in die winkel eens langs te gaan en te weten te komen wat het merk is. Maar hij staat bij ons ( in België ) in de Carrefour in reclame.
Groetjes

Nog een bijkomende vraag. Is het al de moeite om een dvd double layer brander aan te schaffen of zitten daar nog teveel "bugs" in?? Heb gehoord dat dit nog in z'n prille kinderschoenen staat. Met jullie NEC 3500, hebben jullie daar soms problemen mee bij het brander?

Chantal1

Tot op heden heb ik nog geen problemen gehad met branden, al heb ik nog geen dual layer gebrand dit i.v.m de prijs voor de schijfjes

Ik heb een NEC 2510A Dual Layer.

Klasse apparaat voor zowel single als dual layer media. Koop hem gerust zou ik zeggen.

externe dual layer brander

Kan iemand mij ook zeggenof er externe double layer USB branders bestaan?
Is double layer hetzelfde als dual layer?
Kan een double layet schijfje op iedere dvd recorder afgespeeld worden?
Bedankt voor eventuele hulp en vriendelijke groet, - Peter Keller -

extern op usb
En ja die schijfjes kun je op elke dvd speler lezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan