dvd drive gaat niet open

Status
Niet open voor verdere reacties.

Honey_Ball

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2006
mijn dvd driver wil niet open, ik heb het ook via de computer geprobeerd (eject) maar het gaat niet. helpmij?

Honey_Ball zei:
mijn dvd driver wil niet open, ik heb het ook via de computer geprobeerd (eject) maar het gaat niet. helpmij?

Als deze stuk is, kun je nog met een dunne pen, een stopnaald of zo, voorin de speler in dat kleine gaatje drukken, dan gaat de lade mechanisch open.

ik heb in een klein gaatje geprikt met een naald (onder de drive) maar er gebeurt niks. is dat wel de juiste?

ik zou trouwens niet weten hoe die is stukgegaan, er is niks tegenaan gekomen of zo.

Honey_Ball zei:
ik zou trouwens niet weten hoe die is stukgegaan, er is niks tegenaan gekomen of zo.

Je moet wel hard drukken, de blokkering moet je naar achteren drukken, zodat de lade vrijkomt.
Tja, dingen kunnen gewoon stuk gaan, daar zijn ze ook op gemaakt, stel je voor dat alles heel blijft, misschien heb je er nog garantie op, of probeer het met de kabel te vernieuwen/veranderen/of eraf halen en erop doen, kijk in apparaatbeheer of alles nog goed staat, geen gele uitroeptekens, b.v.

Laatst bewerkt:
start je pc eens opnieuw op en terwijl hij opstart je laadje open doen,dat lukt zo bij mij wel.:D

Bertus zei:
start je pc eens opnieuw op en terwijl hij opstart je laadje open doen,dat lukt zo bij mij wel.:D

zal ik ook 'ns doen.
trouwens, hij speelt dingen gewoon af enzeau.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan