DVD Dycrypter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bingo

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Ik heb deze cd toen gekregen als een anti-virus. Maar weet totaal niet hoe dit werkt. Die vriend van mijn heeft hem van iemand geleend een je schijnt voor een lange tijd beschermt te zijn tegen virussen.. Weet iemand iets goeds, of een free software voor je computer? Momenteel werkt mijn avg antivirus met automatische updates.. Is dit voldoende?

DVD decrypter is om DVD's te kopiëren, is dus geen anti-virus.

Een goede gratis AV vind ik Avast maar AVG is ook prima.

Ok dus wat ik nu heb ik goed?

Hoe kan ik verder ik opties inschakelen om mijn laptop te bescheremen krijg nu namelijk steeds een berichtje met: (Er wordt geprobeerd webinhoud te openen met dit programma op uw computer) in de kleur oranje!:o
Je kan dan kiezen toestaan of niet toestaan!! En staat er:

- naam: Google toolbar notifer
uitgever: Google Inc.

Wat heb ik gedaan in godsnaam.....??

Verder wil ik weten of mijn computer is ingesteld als beheerder of een standaard account omdat je mogelijk bij een administratoraccount meer vatbaar bent voor virsussen, trojaanse paard, en wormen... Als mijn lap aangaat vraagt deze steeds om een wachtwoord...

Hoe in godsnaam????

Met AVG Anti-virus ben je in ieder geval beschermd tegen virussen.

Google toolbar notifer
Je hebt blijkbaar iets geïnstalleerd van Google. De Google Toolbar wordt met veel programma's meegeleverd en is heel vaak volkomen overbodig. Mocht je de Google Toolbar niet willen kun je deze deïnstalleren via het software gedeelte van het configuratiescherm.
In het configuratiescherm kun je onder Gebruikersaccounts zien welke accounts er zijn, je kunt ook zien wie de beheerder (Administrator) is.
Wanneer je een beetje nadenkt bij het surfen, niet op alles klikt wat beweegt en je hebt een aantal beveiligingsproducten op je pc. Dan maakt het in mijn ogen weinig uit dat je als Administrator werkt. Al die jaren heb ik nog nooit echt problemen gehad, en ik huis ook redelijk vaak op de underground van het Internet.
Dus...

1. Je bent beschermd tegen virussen (welke AVG gebruik je trouwens, betaald of gratis ?)
2. Google Toolbar deïnstalleren wanneer je hem niet gebruikt.
3. Rustig blijven dan heeft God het ook minder druk :D

Haha je hebt me laten lachen!!:p Ik zag net inderdaad in de confugiratiescherm wat staan..Ik heb het verwijderd. Ik ga nu alles afsluiten en het later opnieuw proberen..
Hoop dat het lukt..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan