dvd en dvdrw doen het niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter momo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

momo

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2001
Hallo,
Om nog even terug te komen op de hier al behandelde vraag waar in staat dat je naar via regedit upper en lower waardes moet verwijderen,heb ik nog een vraagje. Bij mij staan er dus helemaal geen waardes er staat alleen standaard maar niets er achter. Nou wil ik er ook even bij zeggen dat ik van de week ontzettend heb zitten *****n met allerhande spyware die op mijn pc genesteld zat en hier ook allerlei progjes voor geprobeerd heb ook het antispyware van microsoft al geinstalleerd, en bij het werken met deze progjes kreeg ik ook allerlei hkeylocal meldingen die ik heb laten verwijderen, dit was met adaware en met het progje van microsoft. Ik gebruik sinds een tijdje firefox, en mijn besturing is xp, iemand enig idee?
de brander is een sonydvdrw dru 530
en de dvd een ide\cdrom ide\dvdrom 16x _____2.05-\ ____5&279ac707&0&0.0.1.0 zal wel merkloos zijn.

groetjes Barbara

hoi,
heb ik vanmiddag gedaan en met hjt een logfile gemaakt en geplaatst ben benieuwd of ze daar raad weten, tot nu toe nog geen reakties gekregen. Bedankt in elk geval voor de tip

Barbara

Ook onder de naam MOMO?

Nee onder de naam barbara214 zag ik.

Laatst bewerkt:
Daar krijg je netjes bericht van hoor.
Nog niet zo lang geleden werd dat hier bij helpmij nog gedaan maar het werd zo groot dat mede hierdoor ASO is ontstaan.

Ik heb er zelf helemaal geen verstand van maar daar zijn de echte experts.

Hallo,
Ik kom er nog maar eens op terug, nu doet mijn dvd-rw het gewoon weer, helemaal vanzelf heb niets veranderd, maar mijn dvd /cd rom nog steeds niet hij doet het alleen als ik mijn productrecovery cd erin doe en dan opnieuw opstart(????) bij elke cd mp3, prog of dvd origineel of kopie geeft hij de melding : schijf is niet geformatteerd. windows kan niet van deze schijf lezen deze is mogelijk beschadigd of de schijf is in een indeling die niet compatibel is met windows. Dit zegt hij dus ook als ik de recovery cd erin doe en hem wil verkennen. Iemand enig idee? De spyware is zo goed als verholpen.
bedankt Barbara

Zo ik zag dat je log nu schoon is.
Hoe is het ondertussen met de cdrom en dvd doen die het nu ook weer?
Zo nee verwijder ze nu eens uit de hardware en start de computer dan eens opnieuw op.
Nu zou xp de hardware weer gaan installeren.

Hoi,
Heb ik al gedaan al een paar keer, zie het berichtje boven je laatste post.

Groets barbara
Hoop dat iemand iets weet anders moet ik toch maar gaan proberen om mijn hd weer te formatteren en xp er opnieuw op te zetten in de hoop dat dat wel werkt

Hoi,
Ik heb besloten om mijn pc te formatteren om te kijken of de dvd speler het weer doet. Want als jullie het niet weten weet ik het helemaal niet :o

Dus wat mij betreft kan deze gesloten worden.
Barbara

Wat je nog zou kunnen doen maar dan moet de kast even open.
Dvd speler afkoppelen, dus grote grijze stekker er uit.
Dan de computer aanzetten, daarne computer weer uit.
DVD weer aansluiten en computer weer aan.
Nu zou windows nieuwe hardware moeten vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan