.dvd file niet in iso.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BOBO Ricky NL

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2005
Hallo beste helpmijers,

Ik hadt eens een vraagje over .dvd files en wat je moet doen als die niet in een .iso zit....

Weet iemand dit??:thumb:

Alvast bedankt

Ik zou wel een iets uitgebreidere vraag willen...

zitten meestal in een VIDEO_TS map

map gewoon branden

zitten meestal in een VIDEO_TS map

map gewoon branden

Ok thnx, maar nu zit ik met het volgende, heb sinds een jaar een xbox 360 met Halo erbij en ben vet verslaafd aan dat spel. Maar nu is mijn dvd al 4 keer naar de ***** gegaan ( ligt volgens microsoft aan de lens die er in zit ) Nu heb ik er dus voor gekozen om mijn xbox te laten ombouwen om zo doende dus een backup van mijn Halo kan spelen, maar nu krijg ik dat verrekte branden niet voorelkaar.... Zat eerst al vast met die rare .dvd file... En nu brand hij het spel wel maar doet hij als je hem in de xbox 360 stopt niks, "disk unreadeble" zou iemand mij kunnen vertellen wat ik nodig ben om een goede backup van mij Halo te maken??

Greetzz BoBo

Blijkbaar een programma om je Halo spel te rippen op een manier dat er geen .dvd files uitkomen, maar gewoon iso files of iets anders dat je xbox wél slikt?

Ok, heb het opgelost.... De .dvd file geeft de LayerBreak aan van de DualLayer. Een Xbox 360 spel wordt op een bepaalde manier gebrand, hij gaat van de ene laag eerder over op de andere laag, dan dat je hem bijvoorbeeld met Nero zou branden, Nero wil de DVD helemaal vol zetten dus pakt alles van de eerste layer en gaat dan verder op de 2e, maar dat moet dus niet, raar zeggen de files moeten op elkaar worden gebrand, dus de ene layer over de andere, daarom ook de .dvd file daarin staat alle info over de DVD die je wilt branden.

Goed, in iedergeval bedankt voor alle reacties, en kom je er niet uit, kijk eens op www.xboxscene.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan