dvd film in iso bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

biljartbal

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
hallo ik heb een vraagje..
ik download mijn films van torrentssite`s
maar als ik een iso bestand binnen wil halen krijg ik meteen de melding (torrent fout onvoldoende schijfruimte) heb een externe schijf van 250 gb en heb altijd zo`n 200 gb over

alvast bedankt

Welkom op Helpmij.:)

Is de hardeschijf soms als FAT32 geformateerd?

Klik in verkenner met rechts op je schijf, dan kiezen voor eigenschappen.

Deze computer>bewuste schijf>rechtsklik>eigenschappen.

Daar staat wel ergens het bestandssysteem en dat wil crash weten.

te laat:D:thumb:

Daar zit je probleem. FAT32 kan niet met bestanden omgaan die grote dan 4GB zijn. Een ISO van een dvd is veelal 4,3GB. Net te groot dus.

De schijf omzetten naar NTFS zal dit waarschijnlijk oplossen:
dat doe je door naar start, uitvoeren te gaan en daar cmd intikken en op ok klikken.

In het nieuwe scherm tik je in: convert x: /fs:ntfs (waarbij x je driveletter is) en druk op enter

NTFS kan wel met grotere bestanden omgaan.

:
Daar zit je probleem. FAT32 kan niet met bestanden omgaan die grote dan 4GB zijn. Een ISO van een dvd is veelal 4,3GB. Net te groot dus.

De schijf omzetten naar NTFS zal dit waarschijnlijk oplossen:

NTFS kan wel met grotere bestanden omgaan.

:thumb: thnx ik ga het meteen ef veranderen :) ik laat nog wel ef weten als alles gelukt is
thnx very much:thumb:

:

:thumb: thnx ik ga het meteen ef veranderen :) ik laat nog wel ef weten als alles gelukt is
thnx very much:thumb:

hmmm , ik heb het geprobeert maar het lukt niet , als ik naar cmd ga staat er in mijn volgend veld C:\documents and setings en dan mijn naam , hier kan ik vanalles intikken maar er reageert niets , mijn externe harde schijf is momenteel de E schijf ??. wat doe ik verkeerd:confused:

In dat cmd scherm typ je dit in:

convert E: /fs:ntfs

Gevolgd door een enter.

In dat cmd scherm typ je dit in:

convert E: /fs:ntfs

Gevolgd door een enter.

hoi hoi , zijn we weer , in zovere is het gelukt , nu komt de pc weer met een tegenvraag ? het type bestandssysteem is FAT32 , voer de huidige volumenaam voor station E: en nu sta ik weer met mijn bek vol tanden

Een volumenaam is een extra naam die je wel of niet aan een harde schijf geeft.
Je kunt dus direkt een enter geven of een naam(bv Extern) ingeven en dan een enter.
Oh ja, je kunt dit later nog aanpassen.

Een volumenaam is een extra naam die je wel of niet aan een harde schijf geeft.
Je kunt dus direkt een enter geven of een naam(bv Extern) ingeven en dan een enter.
Oh ja, je kunt dit later nog aanpassen.

hoi ben ik weer

wat ik ook doe ik krijg de melding ( er is een onjuiste volumenaam voor dit station ingevoerd) :o:o:o

Had die schijf al een naam? Zo ja, typ die in. en anders e

Graag gedaan.

Je kunt als het echt opgelost is de status van je vraag op "opgelost" zetten.
(rechts onder op de pagina)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan