DVD film opnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

chelly34

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Berichten
2
Al een hele poos heb ik digitale tv en het lukt me to nu toe niet om digitaal op te nemen.
De meeste zender kan ik opnemen via de kabel, maar dat lukt me bij filmnet niet en die zou ik graag op willen nemen.

Ik heb een HDD & DVD recorder, panasonic DMR EH57
Ik heb een decoder (via delta gekocht) humax i.deta

Ik ben erg blij met hulp, dus alvast bedankt.

Groetjes Chelly
 
Hoi,

Ik weet niet of je 'Interactieve TV' van de KPN hebt. Ikzelf wel en had hetzelfde probleem. Monteur is langs geweest en die heeft een uur en een kwartier gezocht naar het euvel, zonder resultaat...Hoefde de nota niet te betalen, 'no cure no pay' maar zit dus nog steeds met hetzelfde probleem. Misschien heeft het met de aanbieder te maken, dat weet ik niet. Denk, heb al een tijdje problemen met de KPN, dat ik in de toekomst weer terug naar de kabel ga. De modem is erg traag waardoor hij achter alles aanhobbelt enz. Ik heb je niet verder geholpen, maar ik wilde alleen hiermee zeggen dat je niet de enige bent.

Succes,

Marc
 
Nee, ik heb geen KPN, maar delta digitale tv en ook ik baal ervan.

Hoop dat er iemand anders is die mij kan helpen.

Bedankt voor je reactie

Groetjes Chelly
 
Al een hele poos heb ik digitale tv en het lukt me to nu toe niet om digitaal op te nemen.
De meeste zender kan ik opnemen via de kabel, maar dat lukt me bij filmnet niet en die zou ik graag op willen nemen.

Ik heb een HDD & DVD recorder, panasonic DMR EH57
Ik heb een decoder (via delta gekocht) humax i.deta

Ik ben erg blij met hulp, dus alvast bedankt.

Groetjes Chelly


zorg er voor dat je humax decoder is verbonden met je panasonic met een goeie scartkabel.
Zoek dan op je panasonic op welk kanaal dit wordt ontvangen, AV1-AV2-AV3 of AV4.
bij mij is dat AV1 (dat kan je ook zelf instellen).
en dan kan je gaan opnemen.
en dan uiteraard je humax op het juiste kanaal instellen, en niet veranderen tijdens opname.

grt
yib
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan