dvd handycam als webcam?

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar het gaat er mij om dat ik zonder poespas rechtstreeks op me hardeschijf heb en ook geen beperking heb van die ik geloof 1,5 gig. daarnaast wil ik het ook terplekke kunnen bewerken. het gaat er om dat vandaag of morgen een eigen bedrijf uit de grond wil gaan stampen waar erg veel video opnames voor nodig zijn en dat ik dat geordend en bijelkaar heb en dus niet op duizend en 1 dvdtje en dat ik ook niet alles moet gaan bijhouden van dat is dat en er staat ook nog een stukje op die en ik wil ook niet tussen tijds alles op een pctje hoeven pompen waar de kwaliteit trouwens erg van achteruit gaat. tja ik zie er een heleboel voordelen in en ik had ook graag gehad dat ik het gelijk met die filmpje kon gaan gebruiken. maar als jij me kan verzekeren dat het mogelijk is bijv. met een tvkaart dan wil ik die er wel voor aanschaffen. en anders word het gewoon een nieuwe camrea vrees ik. maar tot zover iniedersgeval bedankt voor al je reacties.
 
Ik zou het niet met zekerheid durfen zeggen misschien is het best dat je een nieuw topic eroverr begint of het kan en met de uitleg die je geplaatst hebt in je laatste bericht. Je kan het best je vraag vragen op een druk moment op deze site 's avond ofzo dit lokt meer reacties uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan