DVD hangt na 2 sec, op PC gaat het goed..

• Onderwerp starter Onderwerp starter B747
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

B747

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2007
Hallo allemaal,

Ik heb meerdere films gedownload en gebrand en dat is altijd goed gegaan.
Ik haal op dezelfde manier binnen, quikpar op dezelfde manier, pak op dezelfde manier uit, en brand met hetzelfde brandprogramma (Nero 7)

Nu haal ik een film binnen (Kingdom Hospital DVD 1) maar deze pakt de DVD speler (in de woonkamer) niet, na een paar seconden blijft ie hangen en doet niets meer. Moet een aantal seconden de uit-knop ingedrukt houden om de speler af te sluiten.
Merkwaardig is dat de DVD het in mijn computer wel doet :confused:

Ik heb de DVD nog op krassen oid gecheckt maar dat is het probleem niet (het zijn allemaal splinternieuwe)

Weet iemand wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Bij voorbaat dank voor de replies!

Hallo allemaal,

Ik heb meerdere films gedownload en gebrand en dat is altijd goed gegaan.
Ik haal op dezelfde manier binnen, quikpar op dezelfde manier, pak op dezelfde manier uit, en brand met hetzelfde brandprogramma (Nero 7)

Nu haal ik een film binnen (Kingdom Hospital DVD 1) maar deze pakt de DVD speler (in de woonkamer) niet, na een paar seconden blijft ie hangen en doet niets meer. Moet een aantal seconden de uit-knop ingedrukt houden om de speler af te sluiten.
Merkwaardig is dat de DVD het in mijn computer wel doet :confused:

Ik heb de DVD nog op krassen oid gecheckt maar dat is het probleem niet (het zijn allemaal splinternieuwe)

Weet iemand wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Bij voorbaat dank voor de replies!

Heey, ik heb PRECIES hetzelfde alleen op het eind van de film... Op de pc doet hij het en in de dvd niet... en dat heb ik bij meerdere dvds...
Mischien kunnen we elkaar helpen :)

- Ik gebruik Nashua 16x dvd's
- Ik gebruik Nero 7 ''Ultra Edition''
- Ik brand ze via Nero Express
- Geen krassen, Nieuwe Dvd's
- Niet al te dure dvd speler

Mischien heb jij overeenkomsten, dan kunnen we er mischien samen uit komen :)

Hoi Vandamme,

Balen dat je het ook hebt joh! Ik heb met Nero Recode het menu eruit gelaten en heb dus alleen de hoofdfilm (in dit geval alle afleveringen) gebrand. Dus zonder menu. De afleveringen kan ik nu wel afspelen.

Aangezien jij het probleem aan het eind van de film hebt is dit natuurlijk geen optie. Je zou kunnen proberen de (hoofd)film met Nero Recode te encoderen en branden, misschien helpt dat.

Succes!!

Hoi Vandamme,

Balen dat je het ook hebt joh! Ik heb met Nero Recode het menu eruit gelaten en heb dus alleen de hoofdfilm (in dit geval alle afleveringen) gebrand. Dus zonder menu. De afleveringen kan ik nu wel afspelen.

Aangezien jij het probleem aan het eind van de film hebt is dit natuurlijk geen optie. Je zou kunnen proberen de (hoofd)film met Nero Recode te encoderen en branden, misschien helpt dat.

Ik heb van alles geprobeerd: lagere brandsnelheid, ander merk dvd, steeds hetzelfde probleem. Ik hoop dat je eruit komt, mocht me nog iets te binnen schieten zal ik het je laten weten!

Succes!!

Hoi Vandamme,

Ik heb van alles geprobeerd: lagere brandsnelheid, ander merk dvd, steeds hetzelfde probleem. Ik hoop dat je eruit komt, mocht me nog iets te binnen schieten zal ik het je laten weten!

Succes!!

Jah bedankt hé!
Ik had ook al vanalles geprobeerd :(
Maarja mischien weet nog iemand er een antwoord op:) Dan ga ik deze 54 dvd's maar vast beginnen met branden, wel jammer van de fout :confused:

Bedankt,
Greetz Vandamme

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan