Dvd haperd tijdens afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kilnaad

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2005
Hallo, ik heb een HP Pavilion 6251 (laptop) al 2 maanden. En toen ik hem net had heb ik met mijn vrienden vaker een film zitten kijken met mijn laptop. Na verloop van tijd heb ik er ongeveer 15 spellen bij gezet en een aantal kleine programma's. De hdd is nu 70gb vol (van de 80) Alleen als ik nu weer een film wil kijken (orgineel niet gekopieerd) dan haperd hij heel de tijd, geluid en beeld. Weet iemand waar dit aan kan liggen. Want ik heb deze laptop ook gekocht om films te kijken in tussenuren op school of op andere plekken. Ik hoop dat iemand kan helpen.

Bij voorbaat dank

Kilnaad

Ik denk dat die 70 van de 80 GB teveel is. Als mijn pc TE vol raakt. Begint hij ook te haperen en wordt hij ook langzamer. Ik denk dat het dus aan de harde schijf ligt.

Hoeveel virtueel geheugen heb je als ik vragen mag?

Ik heb het zelfde probleem met mijn Dual DVD brander.
Als ik een DVD wil afspelen happert hij ook heel erg.
Ik heb een AMD 64 turion met 512 MB intern geheugen(misschien een idee om dit op te voeren naar 1 GB) met een HD van 80 GB verdeelt in twee van 40. Op C heb ik 25 GB vrij op D heb ik 10 GB vrij. Tevens heb ik er een X700 ATI 125 MB videokaart in. Dus verwacht ik dat hij gewoon DVD's kan branden.

Heeft iemand een idee? Anders moet ik toch ff bij mijn leverancier langs.

MvG Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan