DVD Hapert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moviegang

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2008
Hoi,
Ik kijk graag film nadat ik mijn nieuwe Monitor van 26'' heb aangeschaft + 7.1 surroundset.
Ik doe de DVD in mijn PC en de DVD hapert heel erg.
Conclusie: ik kan niet normaal DVD's kijken.
Moet ik nu een dvd speler aanschaffen van 75,- euro of zijn er ook andere opties?

Groeten Philip

Andere DVD gebrobeerd?

Wat zijn de specs van het systeem?

Laatst bewerkt:
Goede dvd speler kost 20 euro, maar hier ligt het hoogstwaarschijnlijk niet aan
Wat zijn de specificaties van je systeem?
Sinds waneer heb je dit probleem?

Hoi,
Ik heb verschillende DVD's geprobeerd.
Wat zijn dpecs?

Het probleem deed zich voor toen ik een grafische kaart kocht voor mijn computer. De grafische kaart heeft HDMI, VGA en DVI out.
Mijn monitor heeft precies hetzelfde: HDMI, VGA en DVI out.
Als ik een HDMI kabeltje koop, is het dan opgelost?

Kun je voor 20 euro een DVD speler met HDMI out krijgen?

Met vriendelijke groeten,
Philip

Laatst bewerkt:
dpecs moet zijn specs oftewel specificaties.

Ik heb hieronder nog een een keer je oorspronkelijke vraag neergezet:

Hoi,
Ik kijk graag film nadat ik mijn nieuwe Monitor van 26'' heb aangeschaft + 7.1 surroundset.
Ik doe de DVD in mijn PC en de DVD hapert heel erg.
Conclusie: ik kan niet normaal DVD's kijken.
Moet ik nu een dvd speler aanschaffen van 75,- euro of zijn er ook andere opties?

Groeten Philip

en nu dan een regeltje uit je laatste bericht:

Het probleem deed zich voor toen ik een grafische kaart kocht voor mijn computer.

Vergeef het mij als ik het wat direct vraag: maar vind je jezelf nu niet een heel klein beetje dom? Je vraagt in je startvraag een oplossing voor een probleem, maar vervolgens verzuim je gemakshalve te vermelden dat er een andere videokaart in het systeem zit, wat naar alle redelijkheid dus heel goed mogelijk direct met je probleem te maken kan hebben. Waarom schrijf je dat niet gelijk? Wij zijn geen helderzienden!

Daarom nogmaals: wat zijn de specs van het systeem en dan met name natuurlijk processor, videokaart, hoeveelheid geheugen en Windowsversie.

Wélke videokaart zát er in?

Geef ons zo de specs:

Download + installeer PC Wizard
Maak een screenshot van ''Systeemoverzicht'' en stop die screenshot in een bijlage in een bericht.

EDIT: Hiermee kunnen wij zien of het aan je hardware ligt, dus te langzaam is of kapot.
Is dit niet zo dan is het een softwareprobleem

Laatst bewerkt:
Excuses dat ik het niet meteen heb gemeld, komt inderdaad nogal dom over.

Ik kan alleen nog niet vinden welke videokaart ik had, want die zat namelijk gewoon standaard in mijn pc.
Ik heb in de bijlage de screenschot gedaan.

Groeten Philip.

Bijlagen

• screenschot_van_PCVIRTUAL.jpg
    screenschot_van_PCVIRTUAL.jpg
    97,8 KB · Weergaven: 21
Download + installeer de nieuwste driver van je videokaart, dat is deze.

Dit lost waarschijnlijk het probleem op.

EDIT: Wel na installatie eerst pc opnieuw opstarten --> is heel erg belangrijk, en daarna pas testen of het probleem opgelost is.

Laatst bewerkt:
Ik trek mij terug uit dit topic. Ik stel vragen en je antwoordt niet, dan houdt het voor mij even op!
Sterkte!

Zo vroeg ik o.a.
Wélke videokaart zát er in?

Wat jij wilt,

Ik heb daar al antwoord op gegeven.
Ik kan alleen nog niet vinden welke videokaart ik had, want die zat namelijk gewoon standaard in mijn pc.
Ik ben niet elke dag online. Overigens is het NIET gelukt.
Ik heb het programma gedownload, geinstalleerd, opnieuw opgestart en ik heb de instellingen van mijn grafische kaart op High Quallity gezet, maar geen verschil.
Het helpt niet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan