dvd happert in gewone dvd speler bij afspelen en computer kan hem niet afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

charissa22

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2002
Hoi ik heb van mijn man een dvd rewriter gekregen voor de sinterklaas daar ben ik heel blij mee maar nu probeer ik gedownloaden films op een dvd schijf te branden, via nero.

Als ik ze probeer af te spelen in de dvdspeler bij de tv dan rattelt deze als een gek en als die begint met spelen dan happert die steeds staat stil of gaat weer 1 of 2 seconden terug om vervolgens weer verder te gaan en dit gaat maar door zo.

En stop ik hem in mijn dvdspeler van de comp dan zegt die het volgende Windows kan van deze schijf niet lezen. Deze is mogelijk beschadigd of de schijf is in een indeling die niet compatibel is met Windows. aarrrggghhh ik heb een externe dvdspeler van het merk benq ik heb hem niet op een usb 2.0 (omdat ik die niet heb in mijn comp) zou dit het probleem kunnen zijn??

Het branden en coderen kost ook best veel tijd hij is er zo'n uur en tien minuten meebezig.

nou lang verhaal geworden ik hoop dat iemand me kan helpen,

groetjes

niet alle DVD spelers kunnen even goed met kopieën overweg.

Ik begrijp dat het een externe DVD brander is. Een USB-2 aansluiting lijkt me dan toch wel nodig. Koop anders een usb-2 pci kaartje en plaats die in de pc. Deze zijn niet zo duur (tussen 15 en 20 euro).

En buiten het feit dat sommige dvd spelers niet zo goed overweg kunnen met kopieen, hebben sommige dvd-spelers ook nog eens moeite met bepaalde merken dvd's. Probeer ook eens te branden op een lagere snelheid, (heel) soms kan dat wat schelen.

ik had nu om te proberen de dvd's van kruidvat en traxdata rewritables welke zijn goed eigenlijk?

groetjes

Hallo Charissa

Ik gebruik meestal Platinum maar Traxdata vind ik ook wel goed, kruitvat heb ik nog nooit gehad en dat weet ik dus niet.
In onze dvd speler bij de tv kunnen alle schijfjes in ik heb er nog nooit geen problemen mee gehad.
Acer is ook oke.
Ik zou trouwens eerst eens een orginele DVD copieren misschien zijn die downloads wel slecht. Als je een normale copie wel kunt lezen dan zijn die downloads dus fout.

Groetjes van Germa

heb vandaag usb 2.0 gekocht en aangesloten in de computer maar niks hoor hij hapert nog steeds en soms krijg ik de melding no disc na het branden krijg toch het vermoeden dat het mijn dvd brander is heb nu alles al geprobeerd ook om een dvd naar dvd schijfje te kopieren, iemand ook hetzelfde vermoeden dat het toch de dvd brander is??

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan