dvd inbouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duckling

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jul 2008
hey

ik heb een Imac G3 maar dan met Tray cd-rom. Is het mogelijk om hier een dvd-speler in te bouwen?

Grtz

Welkom,

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien het niet netjes is om in te breken in andermans topic.

hey

ik heb een Imac G3 maar dan met Tray cd-rom. Is het mogelijk om hier een dvd-speler in te bouwen?

Grtz

Ben al overal aan het kijken voor een handleiding, maar kan nog niet veel vinden.
Het zal wel gaan lukken, maar met veel pijn en moeite. Vraag me niet welke er in past, want dat weet ik niet precies.

LaPasta

hey

bedankt voor je bericht en voor de moeite =). ik heb zelf vanmiddag ook op allerlei sites gekeken (had weinig te doen op t werk xD) maar heb er nog niks over kunnen vinden. Alleen voor de "slot loading".

Heb er zelf nou nie veel verstand van. T ding stond maar een beetje nutteloos te wezen (tijd terug geadopteerd van een kennis), gebruikte m alleen af en toe voor muziek. En nu ik wat meer vrije tijd heb vind t tijd worden dat ik er iets mee ga doen. Want t is wel een leuk ding =)

dus k blijf door zoeken nd hoop dat er misschien iemand is die t al gedaan/eprobeerd heeft

Laatst bewerkt:
Als je een handleiding van de slot-loading kan vinden, dan moet het daar ook wel mee lukken. Van binnen verschilt dat niet zo veel. Alleen moet je het voorfrontje even wegwerken.

LaPasta

na bijna alles afgezocht te hebben, ben ik er achter dat het niet mogelijk is,

Nja, zo goed als niet mogelijk.

Op t moment dat je er een slot in zou zetten, past de imac niet meer in elkaar.
De dvd-rom zou het dan wel doen, maar kan geen dvds afspelen. De reden waarom hij de dvds niet kan afspelen is niet helemaal duidelijk.

Grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan