DVD komt spontaan uit lade

Status
Niet open voor verdere reacties.

vis ta

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Mja, plots kwam de dvd uit de lade van m'n laptop toen ik een aan het kijken was...

Hoe verklaar je dat???

Iemand enig idee?

Ik moet zeggen dat ik wel al een tijdje aan het kijken was (niet alles op de disc was in SP opgenomen, sommige dingen ook SEP) dus misschien was ie een beetje verhit en wierp ie zichzelf eruit om de disc te beschermen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk ook dat het een bescherming kan zijn maar dan zal je deze toch in de instellingen van de laptop kunnen in en uitschakelen. Biedt de handleiding geen uitkomst en lijkt het een probleem met het mechanisme dan kan je het openen van de lade verhinderen met een programma. Bij laptops is het onbedoeld opengaan sowieso een probleem, je kunt het knopje per ongeluk indrukken. Omdat ik dit programma vandaag heb gemeld bij het topic Handige Software kom ik nu ineens op beantwoording van dit probleem. Het is alweer een tijdje geleden dat je dit gepost hebt.

Met dit gratis programma, in Duits of Engels, kan je de schijflade blokkeren en ook bedienen (ongeacht of je de drive nou gesloten houdt of niet)

Het was niet per ongeluk het knopje ingedrukt houden ofzo.
Ik denk eerder dat het oververhitting ofzo was.

Maar ik heb het alleen die ene keer gehad, dus denk dat ik zo ook wel verder kan, toch bedankt!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan