DVD kopiëren lukt niet met CloneDVD

• Onderwerp starter Onderwerp starter viv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

viv

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2002
Hallo,
Had graag een dvd willen kopiëren met CloneDVD maar het lukt niet.

Ik krijg de melding "niet genoeg ruimte beschikbaar in C:\Docum~1\viv\locals~1\temp\"werkmap.
Heb schijfruimte vrijgemaakt maar het werkt nog niet.
Krijg nu de melding "De tijdelijke map is niet leeg. Wilt u deze map verwijderen ? Ja of Neen." Heb op ja geklikt en herbegonnen maar helpt niets.

Is mijn te kopiëren dvd misschien te groot ? (= 6,28 GB) mijn lege dvd = 4,7 gb

Wat kan ik doen ?? Heb in het forum al 's geneusd en zie er soms iets staan over Shrink (???...)

ik heb CloneDVD op de pc, AndyDVD (maar weet eigenlijk niet waarvoor dit dient..).

Kan er mij iemand helpen ? (liefst geen te ingewikkelde computertaal daar ik geen kenner ben op gebied van pc (programma's en zo...) :confused:

het lukt niet...

Ik heb wel de versie 2.3 gedownload (omdat de uitleg "een dvd branden naar een andere dvd" ook gebruik maakt van deze versie) en ik het stapvoets wou volgen...

Ik krijg de melding bij het uitvoeren van backup :
"DVD Shrink encoutered an error and cannot continue this operation
"CDVDCSS : Read failed
"The reason is : gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)

had op level 10 gezet om te comprimeren om zeker te zijn.. maar het wil maar niet lukken.

Wat doe ik ergens verkeerd ????

hallo,
na 2 dagen ben ik er in gelukt om de film te kopiëren, maar wel op mijn harde schijf (met Shrink)
Nu staan er daar wel 2 bestandjes in (AUDIO TS en VIDEO TS)
Als ik daar op klik komen er 7 mapjes open
Video TS (back up bestand v.d. IFO) 6kb
VTS 01 (back up bestand v.d. IFO) 48 kb
Video TS info dvd film 6 kb
VTS 01 0 info dvd film 48 kb
VTS 01 1 dvd film 1048574 kb
VTS 01 2 idem
VTS 01 3 idem
VTS 01 4 idem 6882 kb

Kan er iemand mij (simpel hum hum) uitleggen hoe ik dat nu moet branden op een dvd (of cd ??) met Nero (heb ook Clone DVD en AnyDVD maar dat zal wel niet voor het branden zijn zeker..??). En wat moet ik kiezen in Nero (heb demoversie van Nero) en daar staat zoveel in (Nero burning Rom, Nero express, nero vision).

Alvast bedankt voor de uitleg en de hulp !!!!!!!!!!

Met Nero burningrom, de bestanden uit het mapje video-ts invoegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan