DVD Kopieeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronnie1967

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2003
Ik wil een aantal dvd's kopieren, maar krijg steeds de melding onherstelbare leesfout of ifo komt niet overeen met vobfile, nu vraag ik mij af of dit beveiligde dvd's zijn.
Weet iemand of er programma's zijn die kopieer beveiligingen op DVD opsporen en waar ik die kan halen.

Mijn dank is onmetelijk

dvd

bedankt voor de reactie maar dat gaat vooral over cd's en waar ik naar op zoek ben is een programma die beveiligingen op dvd's herkent zoals bv tccd easy scan voor cd's

dvd

ik heb nero 6.0/clone dvd/smartripper/dvddycrypter/dvdshrink 2.3 ik zoek dus nog iets om te kijken of een dvd beveiligd is en wat die beveiliging inhoud.

voor zover ik weet zijn er nog geen dvd scanner te vinden.

normaal gesproken zou zeker dvdshrink door een evt beveiliging heen lezen.
alle dvd's zijn namelijk beveiligd met macrovision en daar lezen alle proggie gewoon doorheen.
misschien eens proberen eerst een stukje dvd ( hoofdfilm ) af te spelen met bv powerdvd ( zo wordt macrovison uitgeschakeld ) en dan dvdshrink starten.

dvd

Ik heb inmiddels ontdekt dat het niet aan een beveiliging ligt maar aan een beschadigd vob file, weet iemand misschien of er programaatjes zijn die dit kunnen herstellen, en dan het liefts vanaf de dvd speler naar de harde schijf een soort filter dus ofzo iets ik ben ook maar een leek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan