DVD LG 8080B en XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

ahm.kluijtmans

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2002
na installatie van XP prof op mijn PC werkt mijn dvd speler niet meer als voorheen. ik kan wel een audio cd afspelen,maar een programma installeren of een cd copieren rechtstreeks naar de brander lukt niet meer.
of een dvd af kan spelen weet ik niet want die heb ik geen. wie weet raad. groeten andré

Staan er vraagtekens in je apparaatbeheer?

Welk brandprogramma gebruik je en welke versie?

De LG8080b is een DVD-R+R en DVD-RAM, je hebt er een driver cd bij gekregen en die moet je wel installeren. Verder moet je voor Nero enzo naar de laatste versie (daar staan de drivers in nu)

Het is in principe logisch dat je geen DVD's kunt afspelen en branden. Voor beide dingen heb je software nodig.

Om DVD's af te spelen raad ik je PowerDVD aan en om DVD's te branden Nero.

Suc6!

Wim: geen vraagtekens in apparaatbeheer. ik gebruik easy cd creator 5
Dr.Who :het is een DVD-ROM DRIVE. er zit een diskette bij ; MS-DOS CD-ROM EXTENSIONS WITH DVD-ROM
DEVICE DRIVERS
BrEeZer: sorry maar lees eerst de vraag eens

Als je 5.0 hebt moet je misschien een upgrade doen gezien de FAQ bij Roxio:

Q. What versions of Easy CD Creator are supported in Windows XP?

A. Easy CD Creator 5.1 Basic/Platinum will be supported when released. Easy CD Creator 5.0x Basic and Platinum are supported with a free downloadable upgrade.

Kijk even hier http://www.roxio.com/en/support/ecdc/ecdc_xpFAQecdcv5p.jhtml

easy cd creator werkt goed.
de dvd speler die eerst wel data herkende, herkent nu allen maar audio. ik ben op een engelse site,gevonden via google,het zelfde probleem tegen gekomen na installatie van XP. mijn probleem bestaat dus nog. groet andré

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan