dvd loopt vast?

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
hoi als ik films download van nieuwsgroepen dan lopen ze wel is vast of blokkerig beeld kan het aan dvd liggen of hebben jullie dat ook wel is dat er een film niet goed is komt dit vaak voor ?
ik brand ze met nero en alcohol 120 %

Never

Nooit last van gehad:) . Ik denk dat het bij de brand-snelheid ligt of aan je Dvd speler....gooi een Clean Cd er in mischien veel stof erin. Met welke snelheid brand je de dvd's? voor zekerheid speel eerst de dvd's die je van Usenet binnenhaal op je pc af dan weetje tenminste of ze slecht of goed zijn je kunt met Powerdvd ze afspelen.

Suc6.:thumb:

louai zei:
Nooit last van gehad:) . Ik denk dat het bij de brand-snelheid ligt of aan je Dvd speler....gooi een Clean Cd er in mischien veel stof erin. Met welke snelheid brand je de dvd's? voor zekerheid speel eerst de dvd's die je van Usenet binnenhaal op je pc af dan weetje tenminste of ze slecht of goed zijn je kunt met Powerdvd ze afspelen.

Suc6.:thumb:

heb een 16 speed brander maar als ik brand is de ene film wel goed en de ander weer niet op hoeveel speed brand jij ze dan?

Voorheen, brande ik de films op 4x brandsnelheid, nu op 8x brandsnelheid. Geen schokken of vastlopen van de dvd's.

crash zei:
Voorheen, brande ik de films op 4x brandsnelheid, nu op 8x brandsnelheid. Geen schokken of vastlopen van de dvd's.

kan het ook zijn op wat voor dvds je het brand?

?

De DVD's die op usenet staan zijn allemaal goed....de poster weet wat hij post,
volgens mij ligt het aan de branderij:) , op 8 of 16 speed branden is veel... je krijgt vaak met deze snelheids problemen wat betreft schokkerig/stotterend beeld tijdens het afspelen.

louai zei:
De DVD's die op usenet staan zijn allemaal goed....de poster weet wat hij post,
volgens mij ligt het aan de branderij:) , op 8 of 16 speed branden is veel... je krijgt vaak met deze snelheids problemen wat betreft schokkerig/stotterend beeld tijdens het afspelen.

wat raad jij mij aan dan welke speed moet ik branden dan 8 of 4?

8 of 4?

Ik brand mijn dvd's op 4 speed, op 8 speed krijg ik stotterend beeld niet heel vaak, maar toch. 4x is goed voor branden van films.

Succes.

louai zei:
Ik brand mijn dvd's op 4 speed, op 8 speed krijg ik stotterend beeld niet heel vaak, maar toch. 4x is goed voor branden van films.

Succes.

ik heb een 16 speed brander maar ik heb ff gekeken de dvds waar ik het op brand zijn maar 8 speed dus hij brand ze op 8 speed en het laagste op de brander is 6 speed 4 speed kan ik niet eens branden want dat staat nergens ik gebruik nero?

APOCALYPSE zei:
het laagste op de brander is 6 speed 4 speed kan ik niet eens branden want dat staat nergens ik gebruik nero?
Het kan aan de dvd's liggen dat je niet op 4x kunt branden. Kunnen de dvd's dat niet, dan geeft Nero die snelheid ook niet aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan