DVD maken met Nero 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willy2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mei 2006
Ik heb de trial-versie van Nero 7 gedownload en geaktiveerd. Het lukte me maar niet om uit te vinden hoe ik een DVD kan branden.
Nu blijkt dat er in het hoofdmenu van Nero Vision onder "What would you like to do?"
wel "Make a CD" staat maar niet "Make DVD".
Mijn vraag: Zou deze functionaliteit uitgeschakeld zijn omdat het een trial-versie is (Nero liet mij denken dat hij 30 dagen volledig functioneel zou zijn) ? Of kan ik de juiste opties niet vinden? Of ontbreekt er iets bij de installatie?

Met Nero smartstart kun je kiezen wat je wilt gaan doen, boven de keuze voor cd of dvd, of Nero Vision starten.

LP, dat wil ik ook graag.
Ik kan kiezen uit cd , cd-dvd of dvd. (Opstarten van Nero-Vision zie ik overigens niet)
Ik kies voor dvd
dan voor "Maak uw eigen DVD-Video"
Daarna, na even wachten, verschijnt het scherm van Nero-Vision 4
met 5 opties. De bovenste zijn "Make CD" en daaronder "Make Movie", "Make slide-show" etc.
Maar geen "Make DVD"
?????

Voor zover ik weet zit in de trail versie van Nero de dvd-video plugin er niet bij, dus dat werkt niet.(kan het fout hebben)

Willy2 zei:
LP, dat wil ik ook graag.
Ik kan kiezen uit cd , cd-dvd of dvd. (Opstarten van Nero-Vision zie ik overigens niet)
Ik kies voor dvd
dan voor "Maak uw eigen DVD-Video"
Daarna, na even wachten, verschijnt het scherm van Nero-Vision 4
met 5 opties. De bovenste zijn "Make CD" en daaronder "Make Movie", "Make slide-show" etc.
Maar geen "Make DVD"
?????

Vervelend, misschien toch wat @crash zegt, niet toegankelijk in de trail versie.
Maar, start, programma's, Nero, Foto en Video, Nero Vision heb je dus niet.:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan