DVD maken via Toshiba

Status
Niet open voor verdere reacties.

STRATO

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2003
Hallo,

Ik krijg telkens wanneer ik een dvd van de HDD naar een DVD wilt schrijven de melding:
DVD disc is not inserted, terwijl er een wel een dvd-tje in zit.

Zal dit te maken kunnen hebben met het merk dvd-tje of zal er iets in de instellingen niet goed staan? De instellingen heb ik reeds meerdere malen getoetst en staan vlgs. mij goed.

Wie o wie weet mij het verlossende antwoord geven?

Bij voorbaat dank
Strato

De DVD-speler is een: Toshiba RD-XS24SG waar overigens ook geen ned. gebruikshandleiding van aanwezig is.

Toshiba DVD

Beste Strato,

Ik heb geen antwoord op je vraag, maar wel hetzelfde probleem. Ik ben benieuwd of je probleem is opgelost en zo ja hoe.

Groeten,

Albert

Dus je wilt je dvd van HDD naar DVD omzetten?

Het probleem wat ik heb is met een gecombineerde HD-recorder/DVD-recorder van Toshiba. Daar kan je van de Harde Schijf opnames overzetten naar DVD, maar dat lukt me niet omdat ik iedere keer de melding krijg Disc not inserted, terwijl er wel een schijf in zit. Ik heb het met verschillende schijven van verschillende merken geprobeerd, maar zonder resultaat. Ik zag hier dat Strato hetzefde probleem had dus vandaar dat ik benieuwd ben of hij al een oplossing heeft.

Oh zo, ik dacht computer, maar een DVD-recorder dus.

albert, heb jij dezelfde Toshiba?

Waarschijnlijk kan je op Toshiba.com wel een handleiding vinden en anders teruggaan naar de winkel.
Als het bij jullie allebei niet lukt is er denk ik een fout in het apparaat.

schijfje

Hoi Albertvermue,

Ik had het hetzelfde probleem dus, maar sinds ik min-dvd's gebruik heb ik nergens geen last meer van. De dvd las gewoon geen plus-dvd's

Succes ermee.

Dat is goed nieuws! Ik had geen idee dat daar ook nog verschil in zat. Welk merk gebruik je meestal? Dan koop ik die, dan heb ik de meeste kans op succes.
Bedankt in ieder geval!

Hoi Albertvermue,

ik gebruik: DVD-R 4.7 GB sp 120 min. 1-4X speed van het merk PRINCO

Succes en laat het me weten of dit werkt

Groet
Strato

Hoi Strato,

Het branden is (Eindelijk) gelukt :D , met TDK schijfjes, het merk wat jij gebruikt heb ik nog niet gevonden.
Harstikke bedankt voor je hulp!!:thumb:

Groeten,

Albert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan