dvd met nero branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

thalys

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jun 2008
Hallo, mijn dvd brander/speler leest niks wat ik met nero gebrand heb. Data dvd of film. Andere pc's of dvd spelers lezen het goed, maar mn eigen brander leest de drive niet. Hij leest wel alle andere films die niet met nero gebrand zijn. Ik heb met de laagste snelheid gebrand (6x) maar ook dat helpt niet. Diverse soorten schijfjes geprobeerd. Waar kan dit aan liggen?

Jij / iemand anders of de Nero -of andere- software, heeft verkeerde (onderhuidse) brandinstellingen ingesteld. Nero dé-installeren en daarna weer herinstalleren zal je probleem wel oplossen.

branden met nero

Dank je, maar ik had het probleem met nero7, en nu ik nero8 heb geinstalleerd blijft het hetzelfde.......

Dan wordt het wellicht tijd voor rigoreuzere maatregelen:
Dé-installeer Nero en ga vervolgens naar apparaatbeheer en klik rechts op de brander. Maak de installatie ongedaan en start Windows opnieuw. De brander wordt nu door Windows opnieuw geïnstalleerd. Dan maar weer Nero erop en duimen.

Als het dan nóg niet werkt, een scheut wasbenzine over de pc en een vlammetje erbij houden. Je omschrijving van het probleem is namelijk zodanig inconsequent dat het eigenlijk helemaal niet kan...............ténzij je nog een brandprogramma (Roxxio?) geïnstalleerd hebt op die pc. Twee brandprogramma's willen elkaar nog wel eens "bijten" en dat zou heel goed kunnen resulteren in foute eindproducten na een brandsessie met Nero.
Wat gebeurt er als je een DVD wil afspelen die op een ANDER systeem met Nero is gebrand?

Laatst bewerkt:
nero 8

Ik heb praktisch hetzelfde: foto's op dvd proberen te branden. Daarna wilde ik kijken of het gelukt is maar zowel mijn dvd speler als mijn laptap geven aan dat het schijfje leeg is. Als ik daarna probeer om Nero (versie 8) te deinstalleren van mijn software dan weigert mijn computer dat. Hij zegt dat er een installatiefout is geweest die niet hersteld kan worden. Weet iemand een antwoord op beide problemen? Sowieso bij het installeren heeft hij geen enkele fout gegeven. Ik kan Nero8 ook gewoon openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan