dvd muziek branden afspelen dvd speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

robert N

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2002
Vraag heb dvd brander(lite- on) sinds 3 dagen in mijn pc gebouwd.

Reden: wil graag 600 hits jaren 80 /90 op dvd + disc branden om ze daarna af te spelen op de stereo instalatie/ dvd speler (pioneer dvd 350)... maar dat lukt tot nu toe helaas nog niet.

Afspelen op pc lukt wel. Branden foto's en afspelen via dvd 350 werkt ook.

wat doe ik fout?:confused:

robert N

ik heb precies hetzelfde en ik heb ook geen reactie gehad op mijn vraag

maar ik denk dat ik het al weet (niet zeker) dat je via je dvd speler/recorder niet op een dvdtje muziek ken luisteren want als ik precies en dan ook echt precies het zelfde bestandje op een cd-rw doe dan krijg ik muziek en als ik het op een dvd-rw doe krijg ik te zien dat hij het apparaat ongeschikt is.

op welk type dvd brand je? kan best zijn dat je op een dvd-r brand en je dvd speler alleen dvd+r kan lezen. dit is een veel voorkomend probleem.

Kan zowel op - als op + branden. Op - pakte me pioneer dvd speler het niet, dus op + dvd gebrand en tot over maat van ramp deed hij het tot nu toe helaas ook niet.

mp 3 cd tjes etc pakt hij gewoon wel.
wil graag 4,7 zo een 700 muziek stukken op dvd kunnen branden en via de pioneer dan kunnen afspelen.

brand je ze wel in wav dan? en neit in pm3? want ik weet niet of je mp3 van een dvd kan lezen.

mp3 ken mijn dvd recorder goed lezen ik denk niet dat dat het probleem is maar dat hij gewoon geen muziek dvd kan zien

Er zijn maar weinig merken stand-alone DVD spelers die MP3 op DVD af kunnen spelen. Ik heb er toevallig een die er geen problemen mee heeft.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan