DVD op CD rom????????

Status
Niet open voor verdere reacties.

elaine2

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2006
Berichten
181
Beste luitjes,

Ik heb mijn drivers&utilitys op een DVD staan. Nu is mijn DVD speler kapot. Aangezien ik mijn C schijf geformatteerd heb en alle drivers kwijt ben.....

Mijn vraag is dan ook of het mogelijk is om de DVD op een CD rom te zetten.Dan kan ik dat wel bij een kennis doen.
 
Dat kan,maar als er meer op staat dan op een CD kan ,heb je er meerdere nodig
 
:D Via het brander progje zoveel van de DVD naar de CD slepen,als er op kan...enz


Of effe andere DVD speler plaatsen:D
 
Laatst bewerkt:
:D Via het brander progje zoveel van de DVD naar de CD slepen,als er op kan...enz


Of effe andere DVD speler plaatsen:D

effe... sure... hahahahahahahaa
Dat probleem heb ik al eens geplaatst hier. De dvd speler heb ik misschien 4x gebruikt.
Ligt misschien wel aan de driver, who knows...
Als ik mijn drivers er weer op zou kunnen zetten ben ik superdesuperblij.
En ik wil eerst weten wat er met de mijne aan de hand is, voordat ik een andere koop.
Ik gebruik dat ding zelden.
Maar toch reuze bedankt Bandit :thumb:
 
Je kan natuurlijk ook even aan de kennis vragen of je daar je DVD speler mag proberen (of die van hem/haar bij jou) dan weet je het direct
 
Je kan natuurlijk ook even aan de kennis vragen of je daar je DVD speler mag proberen (of die van hem/haar bij jou) dan weet je het direct

Ik haal mijn DVD speler er niet zelf uit.
Het gaat mij nu om het feit dat ik mijn DVD met drivers op CD rom kan gaan zetten en dan met die CD rom hopenlijk al mijn drivers weer op mijn PC kan installeren zodat alles het weer gaat doen na het formatteren.(geluid,beeldschermresolutie,etc.)

Dan pas ga ik internet op om SP2 te downloaden en alle updates.
En natuurlijk mijn virusscanner :D

Het feit dat mijn DVD speler het niet doet is vervelend, maar ik durf mijn eigen PC niet open te maken, dan breng ik hem liever weg.

Maar toch bedankt voor je reactie.
 
:D Via het brander progje zoveel van de DVD naar de CD slepen,als er op kan...enz


Of effe andere DVD speler plaatsen:D

Goede avond Bandit,

Drivers zijn nu van DVD op CD rom gezet. Autorun kon niet, dat waren teveel rommetjes.
Ik heb al de drivers nu gecopieerd naar mijn documenten.
Nu is mijn vraag: Hoe moet ik nu mijn drivers weer installeren?
Ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen.
 
Rechts klikken op Deze Computer > Eigenschappen > Apparaatbeheer.

Dan op de apparaten gaan staan en openen,en de drivers ervan laten zoeken,verwijs dan naar Mijn Documenten.

Dat doe je met allemaal
 
Rechts klikken op Deze Computer > Eigenschappen > Apparaatbeheer.

Dan op de apparaten gaan staan en openen,en de drivers ervan laten zoeken,verwijs dan naar Mijn Documenten.

Dat doe je met allemaal

Ik had de CD rom erin gedaan en dan de hardwarewizard naar de CD rom verwijzen, dan pakt ie alles in 1 keer.
Al mijn drivers staan er weer op. Joeppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Superbedankt Bandit!! I could kiss you!! :love:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan