DVD op iPad zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennis639

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
hallo,

Ik heb een vraag over mijn iPad. Ik ga binnen kort op vakantie en wil graag wat DVD's op mijn iPad zetten. Ik heb wel wat op internet gevonden een programma waarmee ik dan een DVD op mijn iPad kan zetten. Maar na heel lang wachten en nadat ik alles op mijn Ipad had gezet. Kwam ik er achter dat het programma een trial versie was met als gevolg dat het logo van het programma (Pavtube iPad converter) tijdens de hele film midden in het beeld blijft staan. En dat het geluid achter loopt en dat het beeld van slechte kwaliteit is. Dus al het werk voor niks:(. Mijn vraag is weet iemand een gratis programma waarmee ik een DVD naar mijn iPad kan converteren. En dat er dan geen logo te zien is en het geluid en beeld gewoon goed is ??

Mvg Dennis :)

Je kunt de video ook met dvdvideosoft op je ipad zetten (dan staat er geen reclame op), maar dan moet je eerst je dvd rippen.

Waar te downloaden

Maar waar kan ik dit downloaden? Ik zoek een programma waarmee ik de dvd gewoon op de computer kan zetten en dan met iTunes alles op mijn iPad kan zetten.

Volgens mij moet dit kunnen met "handbrake" dat is gratis te downloaden. Ik heb trouwens een vergelijkbaar probleem; ik bezit wel handbraken enzelfs een legale versie van AVS video converter, maar ik krijg een beveiligingsmelding. Heb wel eens iets met DVDFAB/Shrink gedaan, maar weet niet of dit nu ook nodig is. Zal zelf de vraag op het forum zetten.
Maar misschien ben jij geholpen met handbrake?
Succes

Handbrake

Ik ben ook bezig met handbrake maar als ik er een dvd in zet staat er de hele tijd alleen maar processing title: 3 of 3. Kan ik dan daarna gaan converteren?

Mvg Dennis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan