Dvd opname maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle722

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2011
Hallo helpmij forumers.
Bij deze even een vraagje.
Wil van een bestaande dvd een kopie maken. Dus niet rippen, maar een opname. Wat je ook vaak vroeger deed van een cassettebandje. Kennen jullie die nog?

Nu is mijn vraag: is er misschien een handig programmaatje die dit kan? Voor een computer met Windows 7? Ik hoop het wel, wil van deze film wel een kopie hebben.

Waarom zou je hem dan niet gewoon kopiëren naar je harde schijf (rippen)?

Laatst bewerkt:
Ben bang dat die dvd beveiligt is. Vandaar mijn vraag of er een programmaatje is die ook opnames kan maken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Opnemen zoals met een casetterecorder zou wel mogelijk zijn maar is erg omslachtig.
Je kunt beter een programma als DVD Shrink gebruiken die ook geen moeite heeft met de meeste beveiligingen.
Tegenwoordig is het trouwens ook geen enkel probleem om de film te downloaden. Als je denkt dat de DVD beveiligd is neem ik aan dat het gaat om een commerciele film en niet om eigen opnamen.

Heb al wel ff rond zitten te neuzen op de web maar kan het niet vinden. Ken jij toevallig een download site waar echt alle films kunt vinden, zelfs niet echt bekende films?

Dat soort gegevens mogen hier volgens de huisregels niet uitgewisseld worden.
Probeer het gewoon even met DVD Shrink.

Zal het proberen met de dvd shrink. Alvast bedankt. Hou je op de hoogte.

Succes! :thumb:

@Eagle772:

Gaarne gebruik maken van de knop "Reageer op vraag" of venster " Snel reageren."
Nu quote je telkens de voorganger. Topics worden zo onnodig lang met wederom de gehele tekst van je voorganger.
Een quote (of een deel van) kan men gebruiken als men ergens specifiek op wilt reageren.

Succes met je vraag.;)

Eagle maakte er alleen maar een kopie van! :p

Dank je. Ben al een tijdje niet op de site geweest. Sorry. Jullie hebben me voor deze vraag ook al eens goed geholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan