Dvd opnemen vanuit mediajukebox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lamalene

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 sep 2012
Berichten
3
Wij hebben een Philips dvd recorder. HDR3800. Ik heb een dvd gekopieerd, dat ging snel en de film werd geplaatst in de mediajukebox. Kan ik die vervolgens op een dvd branden en zo ja, hoe?
 
In hoofdstuk 10 staat beschreven hoe opgenomen programma's ( vanaf de tv) op dvd kan zetten ( niet van toepassing) hoe bestanden Naar de mediajukebox gekopieerd moeten worden( ook niet van toepassing) en hoe je vanuit mediajukebox naar USB-stick moet kopiëren.
Als ik naar de mediajukebox ga en ik selecteer het bestand en klik op bewerken dan kan ik hem alleen maar verwijderen meer functies zijn dan niet beschikbaar.

Pagina 244 gaat over herbenoemen van kanalen. Dat is niet aan de orde. Maar in ieder geval bedankt voor de moeite van het reageren.:)
 
Ik bedoelde pagina 241 (sorry) Je zou dan inderdaad de keuze "kopiëren" moeten hebben.
Mogelijk dat DVD HDCP beschermd is. (Kopie beveiliging)
 
Hoi, het kopiëren van de dvd ( een door iemand zelf gebrande dvd) naar de mediajukebox (harde schijf) was geen probleem. Maar overzetten naar een lege dvd lukt niet. Dus van kopiebescherming is geen sprake. Ik kan het bestand vanaf de harde schijf gewoon bekijken. Maar dat branden op een dvd gaan niet lukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan