DVD pakt wel op PC maar niet op DVD-speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

dhldhldhl

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2009
Hallo mensen, ik heb een probleem:
ik heb een dvdtje gebrand (mn eigen film, dus niet illegaal), gewoon twee mapjes VIDEO_TS en AUDIO_TS, met in de VIDEO_TS allemaal .vob's, bup's en ifo's. Als ik hem in mijn PC stop, kan ik hem gewoon met powerDVD open en dan pakt hij gewoon goed, met menu en alles. Maar als ik hem in mijn DVD-speler stop, zegt hij 'no disc', kan dit aan de (misschien wat oude) DVD-speler liggen? of ligt het toch aan de manier hoe hij gebrand is?

Alvast bedankt...

Hallo mensen, ik heb een probleem:
ik heb een dvdtje gebrand (mn eigen film, dus niet illegaal), gewoon twee mapjes VIDEO_TS en AUDIO_TS, met in de VIDEO_TS allemaal .vob's, bup's en ifo's. Als ik hem in mijn PC stop, kan ik hem gewoon met powerDVD open en dan pakt hij gewoon goed, met menu en alles. Maar als ik hem in mijn DVD-speler stop, zegt hij 'no disc', kan dit aan de (misschien wat oude) DVD-speler liggen? of ligt het toch aan de manier hoe hij gebrand is?

Alvast bedankt...

Hoe oud is je DVD-speler? Hoe heb je je bestanden op je dvd gebrand?

Merk en type van dvdspeler graag?

groetjes:thumb:

op welk formaat heb je ze gebrand
kan standalone dat formaat wel aan ,kijk effe in handleiding
en soms is ook dat bepaald merk dvd niet gaat een bepaald dvdspeler

Rewritables worden vaak niet herkend, en ze moeten ook wel gefinalized zijn.
Misschien dat het aan een van deze twee dingen ligt.

Kan inderdaad aan rewritable liggen, ik heb Alchohol 120% gebruikt om te branden. Het was eerst een image (*.iso), maar ik hem zo gebrand dat er gewoon twee mapjes staan video_ts en audio_ts, dvd-speler is inderdaad wel wat oud. Ik ga ook nog wat aan de video-files prutsen zodat het misschien wel gaat werken, in ieder geval erg bedankt voor jullie help!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan