DVD R(W) Kopen ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

fury Avatar1

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2004
DVD R(W) kopen + installeren ?

Hoi,

Ik ben van plan om een interne DVD-RW te kopen voor m'n computer. Ik denk om zo'n 60 euri ertegenaan te gooien... Maar hebben jullie voorstellen? En weten jullie waar ik moet op letten? Gelieve het hier te posten :D

Oh, nog 1 vraagje: aangezien ik nogal een leek ben op dit gebied: hoe steek zo'n DVD slot erin :o ? Is dat gewoon: kast open, en erin ?
Ik heb een Dell Dimension, maar kan je dan alle merken van ROM erbij steken?

Alvast bedankt :)

Vraagje over installeren: zie enkele posts verder :)

Laatst bewerkt:
Een dual layer DVDRW kost nauwelijks iets meer en dan ben je wat dat betreft helemaal bij. Als je ruimte hebt in de kast kun je elk merk gebruiken. Ikzelf heb een NEC en die bevalt uitstekend.

Nog een vraagje

Goed, dankje voor de links! Nu weet ik wat er allemaal te krijgen is :thumb:

Maar 'k heb nog een vraagje: ik heb net de computerkast eens opengedaan om te kijken hoe het er allemaal een beetje uit ziet. Maar ik stelde vast dat ik niet meteen een nieuwe CD/DVD drive er kan bijsteken, omdat er allerlei draden over lopen. Goed, mss is het een beetje dom van me, maar hoe kan ik die veilig weg doen? Want ik heb niet meteen zin om de kabels los te maken en terug vast te zetten.

Fotootje: KLIK (liefst doel opslaan: 400 kb + dan is lycos tevreden :p )

En dan zie ik ook nog dat ik geen flauw idee heb waar ik de drive zou moeten aansluiten op het moederbord. Kunnen jullie helpen :confused: :thumb: ???

Foto: KLIK

En nog een laatste: hoe krijg ik dat 'lipje' weg van voor de vrije drive? Vooraan zie ik niets, en vanbinnen kan ik er zo goed als niet bij. Iemand ervaring met Dell-computers? Ik heb een Dell Dimension 4500.

Alvast bedankt, en bedankt voor de vorige berichten !:)

Euhm ... er moet toch wel iemand zijn die mij nog kan helpen :confused: ??

Het is echt dringend, ik denk dat ik een drive zaterdag zal kopen.

Help :o

Wat voor informatie zoek je nu nog dan?

Dat staat zo'n 2 posts boven je :)
Maargoed, ik heb gisteren es zitten chatten met maestro12, en deze heeft me goed geholpen. Die laatste vragen mag je dus negeren :p

Nogmaals bedankt iedereen, en maestro :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan