DVD-RAM per ongeluk gewist

Status
Niet open voor verdere reacties.

escape

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2002
Ik heb per ongeluk mijn dvd ram gewist i.p.v. een cd-rw(zat in andere brander),stom!!.
Maar op die dvd-ram staan belangrijke gegevens en foto's .Ik krijg nu steeds een melding dat de dvd niet geformateerd is.(gewist via nero, toen ik erachter kwam had het net een paar seconden gewist,direct gestopt maar nu zit ik met de gebakken peren).Moet ik het nu eerst volledig formateren of weet iemand een andere oplossing.Nu vind ik nog niks met pcinspector file recovery.

met groet
Jaap

heb ik geprobeerd, er is een of ander bestand gemaakt,lijkt op een isofile maar kan het verder niet openen .Geen idee hoe dat moet

het bestand wat gemaakt is :(zo staat het er.)DVD-RAM Isobuster IBQ Image.

Ik kan het verder niet uitpakken met Nero.En Isobuster ,daar heb ik de free versie van gebruikt

Met groet
Jaap

Je hoeft er geen bestand van te maken, de ram erin, Isobuster deze laten openen via de driveletter, en voor deze werkwijze kiezen.

iso file laden in eenvirtuele cd-romspeler (bv ALchol of Deamon)
van de virtuele cd rom kan je je data dan (hopelijk) weer terug zetten.

ik weet het niet meer!!!
Nu krijg ik een melding :track01.tao
deamon pakt dat niet.

HEEFT IEMAND EEN IDEE?

Groet

Jaap

DAO (Disc at Once)
Dit is een methode waarbij een CD-R of CD-RW disk in 1 keer geheel beschreven wordt, waarmee deze disk geschikt is voor commerciele duplicatie.

Dit in tegenstelling tot TAO (Track at Once).

Pakt Nero die track01.tao niet?

nee, hij kopieert de toa helemaal, maar ik moet het uitgepakt hebben .zodat ik weer bij mijn gegevens kan komen

groet
Jaap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan