DVD recorder met digittene functie bestaat dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

partybird

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 sep 2008
Hallo

ik heb een prachtige dvd recorder..maar kaan geen opnames programmeren :-(
simpel op dat de digitenne decorde op de juiste knaal moet staan om die prog op te nemen

nu kan ik een decorder met hardeschijf kopen...

maar is er ook een DVD recorder met een functie voor digitale tv?
zo ja welke ik is geschikt voor Kpn digitenne en waar kan ik ze vinden?

groetjes Birdy

Hoi, ik heb een heel verhaal te vertellen aangaande de KPN aangaande Digitenne en Interactieve TV. Ik heb hetzelfde euvel (DVD-recorder) en ik had ook Digitenne. De KPN gaf niet thuis en gaf aan dat het onmogelijk was deze Digitenne in samenhang met de DVD-recorder te gebruiken. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar Interwctieve TV; dat zou wel samen gaan, dus niet...Heb een monteur van de KPN laten langs komen die een uur en een kwartier naar een oplossing heeft gezocht om de boel draaiende te krijgen. Geen resultaat. Ik zit nu nog steeds zonder een met de KPN werkende DVD-recorder Interactieve TV, laat staan dat (en nu komt het) het KPN-systeem samen kan werken met Digitenne. Misschien - woon zelf in Amsterdam - dat het bij jou wel zal lukken, dat weet ik dus niet. Denk het niet.

Groetjes, Marc

Hoi, ik heb een heel verhaal te vertellen aangaande de KPN aangaande Digitenne en Interactieve TV. Ik heb hetzelfde euvel (DVD-recorder) en ik had ook Digitenne. De KPN gaf niet thuis en gaf aan dat het onmogelijk was deze Digitenne in samenhang met de DVD-recorder te gebruiken. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar Interwctieve TV; dat zou wel samen gaan, dus niet...Heb een monteur van de KPN laten langs komen die een uur en een kwartier naar een oplossing heeft gezocht om de boel draaiende te krijgen. Geen resultaat. Ik zit nu nog steeds zonder een met de KPN werkende DVD-recorder Interactieve TV, laat staan dat (en nu komt het) het KPN-systeem samen kan werken met Digitenne. Misschien - woon zelf in Amsterdam - dat het bij jou wel zal lukken, dat weet ik dus niet. Denk het niet.

Groetjes, Marc

Hoi Marc

daar had ik ook aan gedacht " Interactieve TV" maar daar moet je een heel pakket nemen
telfoonie en internet.
maar heb al een goede en betaalbaare internet provider.
(kp is duur met internet) en telfoon gebruik ik niet.
dus helaas geen optie voor Interactieve TV.
als ik aleen Interactieve TV kon nemen had ik het wel gedaan.

overgens bedankt voor je reacktie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan