Dvd Rip Bekijken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
hoi ff vraagie heb een dvd rip gedownload nu als ik op windows media player wil bekijken zie ik geen beeld alleen geluid ?
het is een video fragment welke player heb ik nodig om te kijken of welke codec?

wat voor codecs heb je wel geinstalleerd?

Je kunt het beste ff googlen op Gspot, dat progje kan je zeggen welke codec je nodig hebt (en welke je al hebt)

waarschijnlijk is het de xvid die je mist...., meestal komt daarna dat je geen geluid hebt en dat is de ac3 audiocodec (audio rip van 5.1)

In principe kun je met elke mediaplayer dan de film bekijken. Veel mensen vinden bsplayer heel goed, maar persoonlijk maakt het mij allemaal niet zo uit.

Laat je het ff weten of het gelukt is?

Veel mensen vinden bsplayer heel goed, maar persoonlijk maakt het mij allemaal niet zo uit.

Mij maakt het persoonlijk wel uit. In BSplayer zitten meer opties, je kunt bijvoorbeeld makkelijker ondertiteling toevoegen, en dat je scherm helemaal gevuld wordt. Zo zijn er nog meer van die handige opties die niet in Mediaplayer zitten:cool:.

het is gelukt thanx :)

nu had ik nog een vraag of moet ik dan nieuwe vraag aanmaken hoe kun je deze files het beste op een dvd branden want het zijn geen vob files?
wil ze op een gewone dvd set zien?

Geplaatst door megabit

Mij maakt het persoonlijk wel uit. In BSplayer zitten meer opties, je kunt bijvoorbeeld makkelijker ondertiteling toevoegen, en dat je scherm helemaal gevuld wordt. Zo zijn er nog meer van die handige opties die niet in Mediaplayer zitten:cool:.

Ondertitels gebruik ik eigenlijk niet (behalve voor politieke films), de resolutie is idd iets makkelijker te veranderen in BS.
Mediaplayer gebruikt wat meer geheugen, maar ach het werkt wel!
Wat ik trouwens wel veel gebruik is de contrastinstelling van BS. Mijn beeldscherm is vrij donker, met bs blijft de contrast opgeslagen, bij mp moet je bij elke film dit opnieuw doen.

edit
als ik dit zo terug lees kom ik tot de conclusie dat het mij eigenljk ook uitmaakt: BS rules!
/edit

Geplaatst door xdbts

Ondertitels gebruik ik eigenlijk niet (behalve voor politieke films), de resolutie is idd iets makkelijker te veranderen in BS.
Mediaplayer gebruikt wat meer geheugen, maar ach het werkt wel!
Wat ik trouwens wel veel gebruik is de contrastinstelling van BS. Mijn beeldscherm is vrij donker, met bs blijft de contrast opgeslagen, bij mp moet je bij elke film dit opnieuw doen.

edit
als ik dit zo terug lees kom ik tot de conclusie dat het mij eigenljk ook uitmaakt: BS rules!
/edit
:D :D:cool:

klop het dat je een videofragment gewoon via nero op een dvd kan branden ?
of moet je die toch eerst omzetten

een mpeg kan je wel branden toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan