Dvd-rip branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetalice

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2001
Evening all,

Ik heb torque als dvd-rip gedownload. Nu zijn het allemaal winrar bestandjes een stuk of tig. Wat is hier de bedoeling van? En hoe krijg ik het op dvd gebrand?

:o

de winrar bestandjes uitpakken meestal als je winrar geinstalleerd hebt staan dubbel klik je op het eerste rar file en opent winrar.
Dan klik je op uitpakken en geef je de locatie op waar alles uitgepakt moet worden.
als er allemaal vob, bup ,ifo files uitkomen kun je deze branden door ze naar de map video_ts te slepen in bv nero.
komt er bv bv een img , bin & cue , iso file uit kun je dit het beste branden met dvd decrypter.

Ik heb 1 uitgepakt en het is een avi. De volgende wil ik uitpakken en nu geeft winrar aan dat ik die al bestaat of ik die wil vervangen. Ook zijn er r30 enz enz bestandjes ????:confused:

Hoe groot is dat avi file na het uitpakken ???

als je op het eerste rar file dubbel klikt en winrar opent dan kies je voor uitpakken.
Winrar zal dan alle rar files bij elkaar voegen tot 1 file.

je hebt zeg maar.

*.rar
*.r01
*.r02
enz enz

het is dan voldoende om dubbel te klikken op het *.rar file.

Ik heb 1 uitgepakt en het is een avi. De volgende wil ik uitpakken en nu geeft winrar aan dat ik die al bestaat of ik die wil vervangen. Ook zijn er r30 enz enz bestandjes ????:confused: En een mof-bestand

het avi-file is 699mb er zit ook een sfv-bestand bij.
Ik snap er niets van.

Geplaatst door sweetalice
het avi-file is 699mb er zit ook een sfv-bestand bij.
Ik snap er niets van.

die avi is je complete film wil je die op een standalone dvd speler willen bekijken zul je hem moeten omzetten naar of vcd / svcd of naar dvd files.

hoe je dat doet kun je evt lezen op http://wintips.filmt.nl onder avi / mpeg naar dvd

het sfv bestand is een controlle bestand om te kijken of je alle rar files binnen hebt.

Aha oke dank je. De film is wel errruuuug blokkerig. De rest weet ik wat ik moet doen.
Thanx Taz

Geplaatst door sweetalice
Aha oke dank je. De film is wel errruuuug blokkerig. De rest weet ik wat ik moet doen.
Thanx Taz

alsde film nu al erg blokkerig is dan ben ik bang dat je een erg slechte rip in handen hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan