dvd rom doet het niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

wappy

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2005
Berichten
37
hoi hoi

ik heb hier op mijn werk een dvd mutiplayer in een nieuwe computter zitten maar nu is het volgende probleem als ik er een schijf in doe en deze automatisch opstart krijg ik de melding

runtime error
program:\setup.exe
R6009
- not enough space for environment

als ik hem handmatig open kan hij hem wel lezen maar als ik dan het setup.exe wil openen krijg ik het zelfde bericht weer op het scherm
ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem
ik ben zelf niet zo'n computer exper :eek: dus niet te moeilijke antwoorden terug a.u.b :thumb:

groetjes wappy
 
is dat een cd met een programma dat je wil installeren of is het iets anders?
 
is je pc op het werk soms beveiligd tegen programma's te installeren?
 
niet

niet dat ik weet het zijn gebruikte maar computers maar daar is alles weer nieuw eropgezet we hebber er 3 staan 2 werken er goed en net de laatste werkt niet
ik moet norton erop zetten dus

gr
 
Probeer norton te installeren via verkenner.
Ga naar Start en klik rechts en klik dan op verkenner.
zoek je cd (dvdrom) en kijk of je setup ziet van norton.
Installeer dan via deze weg.
Let op: als er mappen staan met land afkortingen dan klik op de map Nl voor nederlands en setup.
 
??

als ik nu de schijf in de cd rom doe start hij auto op maar krijg nu de mededeling

kan entrypoint van procedure writefide niet vinden in DDL- bestand KERNEL32.dll

en als ik het op jou manier doe krijg ik de foutmelding

D:\symsetup.EXE
de toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing onjuist is.het opnieuw instaleren van de toepassing kan dit probleem oplossen

audio kan hij wel gewoon lezen zonder fouten

ik snap er nu helemaal niks meer van

gr
 
Dit is een fout in windows.
Probeer je pc eens gewoon als die nog aanstaat met de startknop uit te zetten en dan opstarten.
Nu gaat die een schijfcontrole doen en het kan zijn dat die fout misschien verdwijnt.
Als je pc een resetknop heeft (die zit normaal juist ergens in de omgeving van de startknop) dan druk daar op.

succes
 
??

ik heb gedaan wat jij zij maar hij wil hem niet opstarten in schijfcontole heb zelfs gewoon de stekker eruit getrokken maar hij start hem gewoon weer op
dat kan toch helemaal niet

gr
 
jawel

heb ik ook gedaan maar hij start windows xp gewoon op zonder de schijfcontrole te doen
 
Nog een oplossing mogelijk op afstand.
Doe eens een windowsherstel vanop een datum waarop je pc het eigenlijk wel goed deed.
Dit doe je door naar Start-programma's-bureauaccesoires-systeemwerkset-systeemherstel.
Dan staat er links een kalender en kijk naar de laatste vetgedrukte datum en klik daarop en dan ok.
Nu gaat die een herstel doen van het systeem van die datum. Op een gegeven moment zal je je pc moeten afsluiten en opnieuw opstarten en dan moet het normaal gaan. Gaat het dan niet dan laat een technieker even kijken.

succes
 
/

ik kon maar twee maanden terug het heeft niks opgeleverd hij geeft nog steeds de zelfde fout aan
deze computers zijn bij bedrijven weggehaald en zijn leeg gehaald en alles is er toen opnieuw eropgezet (dus denk voor 2 maanden terug) maar als de fout echt in windows zit kan hij weer terug naar de leverancier
zoals ik al zei we hebben er 3 en 1 is er fout ja dat kan
maar volgens jou ligt het wel aan windows ???
dat wou ik nog effe graag weten dan kan ik zo effe bellen

gr
 
Volgens mij is het inderdaad een windows probleem.

succes ermee
 
oke

oke bedankt voor de vlotte medewerking
:thumb:
en mischien tot een volgende keer

groetjes wappie:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan