dvd rom +dvd rwr probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

eenhoorn

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2007
ik weet niet wat er aan de hand is. maar als ik een dvd film in mijn pc doe start hij niet meer automatich op ik heb automatich wel ingeschakeld als ik naar mijn schijf ga via mijn computer zie ik de dvd ook niet staan .als ik de schijf open krijg ik een map te zien met daarin de film bestanden. ik kan via aanklikken dan wel de film starten. maar niet meer op de normale manier hij geeft alleen maar mappen aan .
voor drie dagen terug deed hij het nog prima.ik heb een nieuwe brander ingebouwt die doet hetzelfde. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. bij voorbaat dank

ik weet niet wat er aan de hand is. maar als ik een dvd film in mijn pc doe start hij niet meer automatich op ik heb automatich wel ingeschakeld als ik naar mijn schijf ga via mijn computer zie ik de dvd ook niet staan .als ik de schijf open krijg ik een map te zien met daarin de film bestanden. ik kan via aanklikken dan wel de film starten. maar niet meer op de normale manier hij geeft alleen maar mappen aan .
voor drie dagen terug deed hij het nog prima.ik heb een nieuwe brander ingebouwt die doet hetzelfde. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. bij voorbaat dank

Lijkt mij dat je nog geen codecs hebt gedownload. Klik Hier (directe download)

Na de installatie, herstart je computer even en kijk dan of het dan wel werkt.

Laatst bewerkt:
Wat je kan doen is in de opties van je standaard dvdplayer kijken of je de optie "automatisch afspelen wanneer er een disc geplaatst is" aanstaat.
En even kijken of wel de juiste schijfletter bij je dvdspeler staat aan gevinkt.

dvd player

dank voor je reactie waar kan ik de opties voor dvd player vinden:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan