Dvd-rom en dvd-brander doen niet meer?...help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heatseeker

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Om dvd`s te branden heb ik instand cd-dvd geinstalleerd, maar nu doen mijn dvd-brander en dvd-rom het niet meer!

Ze staan nog wel in de lijst van hardware, maar met zo`n geel uitroepteken erbij.

De grote iconen van bijden in deze computer zijn ook weg.

Wat moet ik doen?

groeten heatseeker

Vergeten: Als ik nero open.... kreeg ik normaal een lijst om te kiezen uit cd of dvd.... kan alleen nog maar cd gebruiken...dus alle bedieningen / instellingen voor een dvd zijn weg!

Volgens mij is het een instellingen kwestie, weet alleen niet waar te zoeken!
Voor de formatatie zo`n 3 weken terug had ik ook al deze progjes erop staan, en toen deed ie geweldig....

heatseeker

Heatseeker,

Wat gebeurt er als je de speler uit apparaatbeheer verwijder en de pc opnieuw opstart ?
Krijg je dan nog een geel uitroepteken

groetjes speedtouch

Hee speed, dat weet ik dus niet, maar als ik t wel doe en het helpt niet wat dan?

Om de topic even helemaal compleet te maken hier even de exacte foutmelding:

Voor zowel de dvd-rom als de dvd-rw:
Apparaatstatus: Windows kan het apparaatstuurprogramma
voor dit apparaat niet initialiseren (code 37)

groeten Heatseeker

Geplaatst door Heatseeker
Hee speed, dat weet ik dus niet, maar als ik t wel doe en het helpt niet wat dan?
Probeer eerst eens wat Speedtouch voorstelt.
Welke windows heb je?

Dit kon ik vinden over code 37;
Windows cannot initialize the device driver for this hardware. (Code 37)

The driver returned failure from its DriverEntry routine. Uninstall the driver, and then click Scan for hardware changes to reinstall or upgrade the driver.
On the General Properties tab of the device, click Troubleshoot to start the troubleshooting wizard.
Bron;
Device Manager Error Codes

Bedankt , alle iconen doen het weer....vraag me niet hoe, heb nix veranderd of verwijderd...ploteseling waren ze er weer!

heatseeker

Een zelf herstellende pc :) daar moet je zuinig op zijn :D

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan