dvd-rom en externe dvd brander doen het niet :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

brownmouse

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2007
Berichten
497
beste lezers
ik heb een probleem.
ik wou een cd luisteren en toen kwam ik era chter dat de dvd-rom een melding gaf..
:
Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19)

Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.

en bij de externe brander ook
:
Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19)

Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.


en de probleem oplosser help ook niet
 
Configuratiescherm, Systeem, tabblad Hardware, knop Apparaatbeheer. Klik op het plusje voor DVD-/CD-rom-stations, rechtsklik met de muis op elk station en kies voor Installatie ongedaan maken. Herstart de PC. Hierdoor installeert Windows de stations opnieuw en worden de registergegevens ook weer hersteld.
 
Configuratiescherm, Systeem, tabblad Hardware, knop Apparaatbeheer. Klik op het plusje voor DVD-/CD-rom-stations, rechtsklik met de muis op elk station en kies voor Installatie ongedaan maken. Herstart de PC. Hierdoor installeert Windows de stations opnieuw en worden de registergegevens ook weer hersteld.

ja dat dacht je al ik instaltie ongedaan maar dan gaat ie meteen weer instaleren
:confused:
 
Als dat gebeurt doordat de Wizard Nieuwe Hardware zich opent, krijg je dan nog de kans, als je vlug bent, om op Annuleren te klikken, eventueel twee keer? Dan zou je daarna de PC kunnen herstarten en dan is het installeren OK. Ik zou daarna eerst weer de PC herstarten. Of lukt dat allemaal niet?
 
Als dat gebeurt doordat de Wizard Nieuwe Hardware zich opent, krijg je dan nog de kans, als je vlug bent, om op Annuleren te klikken, eventueel twee keer? Dan zou je daarna de PC kunnen herstarten en dan is het installeren OK. Ik zou daarna eerst weer de PC herstarten. Of lukt dat allemaal niet?
heb gedaan lukt ewel maar nog die fout
 
Mmm...kun je een Systeemherstel doen naar een datum voor het ontstaan van het probleem?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan