DVD-rom n cd writer probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
hallo..

Ik heb de laatste tijd problemen met mijn dvd speler, nu heb ik zojuist Quake4 gekocht. Maar als ik hem in de DVD speler erin doe, dan hoor even wat en dan doet hij niks, wat mij opvalt is dat de DVD spelen n de cd writer op hetzelfde station zitten ze heten allebei F.. en zijn genaamd in mijn "deze computer" als:"Dvd/Cd-rw-station (F:) mss kan dit ermee te maken hebben waarom ik helemaal NIKS kan afspelen via mijn dvd speler.. ?

o wie o wie

Geplaatst door game-master
hallo..

Ik heb de laatste tijd problemen met mijn dvd speler, nu heb ik zojuist Quake4 gekocht. Maar als ik hem in de DVD speler erin doe, dan hoor even wat en dan doet hij niks, wat mij opvalt is dat de DVD spelen n de cd writer op hetzelfde station zitten ze heten allebei F.. en zijn genaamd in mijn "deze computer" als:"Dvd/Cd-rw-station (F:) mss kan dit ermee te maken hebben waarom ik helemaal NIKS kan afspelen via mijn dvd speler.. ?

o wie o wie

Tot mijn verbasing zei iemand om die 2 brede banden es om te draaien, ik dat gedaan ziet hij ze allebei niet meer... Ik weer terug normaal erin gezet en nu ziet hij ze helemaal niet meer alleen mijn floppy drive...:confused:

En als ik naar apparaat beheer ga, dan staat er ook geen dvd of cd station meer bij :O.. maar ze zijn nog wel allebei in werking, want ze gaan nog open/dicht ...

Laatst bewerkt:
laat maar al opgelost heb cd rw lost gekoppeld, en nu werkt het wel :8-0: ach goed toch bedankt voor het bekijken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan