Dvd-rom speler (LG GDR-8163B) doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

papagaai35

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2009
Ik heb een probleem. Mijn Dvd-rom speler doet het niet.
Hij wordt wel herkend in deze computer maar bij iedere willekeurige cd/dvd die ik erin stop geeft Windows XP Proffessional een melding "Plaats een schijf of ander geschikt medium in station F:"
Zouden jullie mij kunnen helpen

Ik heb XP professional SP3 met intel pentium 4 CPU 3.20 GHZ en 512 MB RAM geheugen
Dit draait op een Asus P5P800SE moederboard met een harde schijf van 80 GB. Verder heb ik ook nog een DVD-brander op station E: (LG GSA 4163B), een diskete station en een externe harde schijf op station G: (wd elements 1000 GB)

heb je de drivers en alle cd's die meekwamen geinstaleert?

Ik heb mijn computer laatst nog helemaal leeg gemaakt. Toen heb ik er aleen nero 6 opgezet van de megeleverde cd's maar voordat ik hem leegmaakte stonden de drivers/cd's er wel op en deed hij het ook niet

Ik heb mijn computer laatst nog helemaal leeg gemaakt. Toen heb ik er aleen nero 6 opgezet van de megeleverde cd's maar voordat ik hem leegmaakte stonden de drivers/cd's er wel op en deed hij het ook niet

maak hem in de pc los, start de pc, zet pc uit maak hem weer vast en start de pc op...

dit doet 2 dingen, zorgen dat het goed vast zit, en windows zal hem opnieuw herkennen en instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan