DVD RW audio niet weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Ik heb een Pioneer DVR -3100 DVD recorder.Door mij opgenomen audio op Verbatum DVD-R en FUJI DVD -RW en +RW wordt niet weergegeven.CD-R werkt wel.
Natuurlijk kan het zo zijn dat de comptabiliteit niet overeen komt.Maar weet iemand een mogelijkheid dit te omzeilen?
groeten Carel

Die mogelijkheid is er niet, een apparaat slikt of slikt niet een bepaald medium. Anders is het met de brandsnelheid. Soms wil het helpen om op de allerlaagste snelheid te branden.
- Hoe zit 't overigens met DVD +R ?
- wat 'zegt' de handleiding over de media?

Dat is een duidelijk antwoord!Over DVD+RW berichtte ik al dat het niet wordt weergegeven.
Dus valt er weinig aan te doen begrijp ik.De manual "zegt" dat deze als audio niet werken met beeld weer wel.
Ik weet niet of jij de expert bent op dit gebied en ik dus met je antwoord genoegen moet nemen.Je antwoord is nogal stellig.Ik wacht nog even op een andere reactie.Zo niet....jammer dan!
bedankt Carel

DVR +R is wat anders dan DVD +RW.
Ik ben geen deskundige, ik ben net zoals jij slechts een bezoeker van de Helpmij.

Ik bedoel het niet sacherijnig hoor!Ik bezoek wel eens andere forums en meestal is er dan eentje die zich met jouw probleem bezig houdt.Die houd ik dan voor de deskundige.Altijd deskundiger dan ik zelf ,want dat is bijna niks.
Ja je hebt gelijk DVD+ R is inderdaad wat anders.Maar ervaring heb ik er niet mee.Ik denk dat ik er nu verstandig aan doe om alles op drie CD-R te branden.Een beetje versnipperd maar het gaat om de muziek.
Ik hoor het wel als er andere ideeen zijn.
groet Carel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan