DVD-RW branden lukt niet....

Status
Niet open voor verdere reacties.

FunZip

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Ik probeer met een wat oudere Freecom DVD-RW brander DVD files te branden met NERO.
Als ik alles heb ingesteld en de files naar de gereed staande map VIDEO_TS heb gesleept wil de knop "branden" niet actief worden.
Met het branden van "gewone" data wel!

Branden van DVD's was nooit een probleem, niet met deze brander (3 jaar geleden) en niet met andere branders.....

Zie ik wat over het hoofd?

ThnX.

Plaats eens een screenshot, want als je normale data kan branden moet een video DVD ook lukken.

Waarschijnlijk heb je niet de goede recorder gekozen.
Kies in het menu de correcte recorder.

heb je een ander type schijfjes als dat je voorheen gebruikte? Probeer anders eens de firmware van die brander te flashen naar de laatst beschikbare versie.

heb je een ander type schijfjes als dat je voorheen gebruikte? Probeer anders eens de firmware van die brander te flashen naar de laatst beschikbare versie.

Nee, zelfde schijfjes als ik vroeger gebruikte om DVD's te branden.
Het is al een wat oudere DVD Rewriter waarvan geen nieuwe firmware beschikbaar is.
Verder doet ie het goed, alleen laat de knop "branden" zich niet bedienen voor het branden van DVD-VIDEO in NERO.
Juiste recorder gekozen, schijfje is leeg (wordt herkend in schijfinfo)
Denk nog steeds dat ik iets over het hoofd zie.

Grtz.

Laatst bewerkt:
Zijn toevallig de bestanden in totaal niet groter van 4,5 / 4,7 gb in de video_ts folder?

Zijn toevallig de bestanden in totaal niet groter van 4,5 / 4,7 gb in de video_ts folder?

Nee, in dit geval 3.86 gb...

Edit: ligt ook niet aan NERO want die werkt met twee andere branders perfect.

Is ook geen groot probleem,.....wil gewoon begrijpen waarom het niet lukt.

Grtz.

Laatst bewerkt:
Pff is lastig...
Heb je nero al een opnieuw geinstalleerd?
Misschien helpt het.

Opgelost:p

Een andere DVD recorder "stoorde" op de USB hub waar het hele spul op zat aangesloten.
Beetje vaag, slechte hub denk ik, maar wel opgelost.

Grtz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan