dvd/rw installeren crasht windowsxp

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaylah

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2006
ik had een cdrom speler en een dvd/rw die beiden aan t eind van hun latijn waren vervangen door een dvd speler en een dvd/rw, ik heb de dvd speler aangelsoten op de plek van de cdrom speler en de dvd/rw op de plek van de oude de dvdspeler wordt herkent en doet t maar als de dvdrewriter aansluit start windows niet en krijg ik een foutmelding van dll bestanden of zoiets heb ik de bedrading niet goed aangesloten of weet iemand of dit een andere oorzaak heeft.

alvast bedankt voor de reacties, jaylah

Ze zitten op1 brede grijze platte kabel?

Zo ja , zet dan de DVD brander aan het eind van de kabel en de Jumper(dat zwarte blokje wat er naast zit achterop) als Master,de DVD speler in het midden,en daar de Jumper op Slave

juperssettings oke.
ps.

Bandit123 was met te snel af.

Laatst bewerkt:
hmm ik begrijp al die jumperdingen niet is ook me 1ste keer dat ik een dvdspeler ofzo heb geplaatst ze zitten beide aan een brede grijze kabel de dvd/rw zit onder net als de oude en de speler zit boven ook aan die kabel en dan allebei aan zo,n gekleurde kabel er maar moet er ergens in me comp een klein snoertje met een zwart blokje los liggen dan ik heb er niet zoveel verstand van of moet ik die kabels omdraaien:o

Je kunt het beste de Brander bovenin zetten ivm warmte en de sleler er onder ,zo sluit je dan ook de grijze kabel aan.
De Jumpers zitten zoals op dit (dit is van HD maar dan begrijp je wat ik bedoel)boven op de spelers staat hoe je master en Slave moet zetten
MyScreenHunter.jpg

klein snoertje met een zwart blokje

Is van het geluid ,prik achterin je cdspeler.

het is gelukt ze doen t allebei en geen problemen meer hartstikke bedankt allebei
alleen t rare is dat me oude rewriter onderin zat dus had ik dat ook gedaan die zat voorgeinstalleerd t is een medion en ik was er voorheen al 3x mee terug geweest maar alles draait nu perfect bedankt, jaylah

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan