dvd rw overschrijven lukt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruthenium

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2007
hallo

Ik heb een dvd rw waarop ik onlangs een filmpje heb geschreven. Nu wil ik het overschrijven en dat lukt niet. Ik heb al geprobeerd de dvd rw eerst te wissen (wat wel lukt), maar als ik er wil op schrijven komt er steeds dat het geen geldig medium is om op te schrijven. Ik heb al geprobeerd met nero en alcohol120%

Weet iemand hoe ik opnieuw op deze overschrijfbare dvd kan schrijven?

danku
mvg

het kan ook zijn dat de dvd kassiewijle is dat gebeurd na een x aantal keer schrijven

hallo

Ik heb een dvd rw waarop ik onlangs een filmpje heb geschreven. Nu wil ik het overschrijven en dat lukt niet. Ik heb al geprobeerd de dvd rw eerst te wissen (wat wel lukt), maar als ik er wil op schrijven komt er steeds dat het geen geldig medium is om op te schrijven. Ik heb al geprobeerd met nero en alcohol120%

Weet iemand hoe ik opnieuw op deze overschrijfbare dvd kan schrijven?

danku
mvg

Volgens mij is wissen niet hetzelde als formatteren. Om een RW terug te gebruiken dient dieze eerst geformateerd te worden. Dit kan je doen met InCD van nero.

het enige verschil is dat bij formateren alles werkelijk wordt omgezet naar 0000 en bij "leeg maken" dat er een vlaggetje voor en achter wordt gezet van dit is schrijfbaar gebied dus veel zou he tniet moeten uitmaken

Kan nooit kwaad om te proberen :)

Wanneer ik een image op een rw wil schrijven met true image moet ik de schijf uitdrukkelijk formateren (krijg anders een melding dat het meduim van slechte kwaliteit is).

hmm ik zou het niet ontkenne maar ja nero heeft meer van die problemen die zoo dom zijn maar het zou idd geen kwaad kunnen omdat te testen anders miss acohol 120% proberen die doet er iig niet zo moeilijk over.

Hoe heb je hem gewist?

Ik heb hem eerst gewist met nero (gewoon op "schijf wissen" geklikt) en omdat ik er dan nog niet kon op schrijven heb ik hem ook nog eens laten wissen door alcohol 120% (met wis wizard volledige schijf laten wissen, normaal komt dat overeen met formateren)

en het werkt zo te horen nog steeds niet? dan denk ik dat die dvd niet goed meer is, al een andere geprobeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan