dvd-rw wissen

Status
Niet open voor verdere reacties.

danielleth

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2005
ik heb na lang proberen een film op mijn dvd kunnen zetten . maar nu wil ik die terug wissen en dat lukt me niet . ik probeer het langs de simpele weg dus deze computer , de dvd aan duiden en wissen van alle bestanden . dan krijg ik de fout melding dat die audio_ts en video_ts de eigenschap hebben om alleen te lezen dus kan ik niets op deze dvd bijschrijven of verplaatsen . hoe kan ik dit aanpassen zodat ik toch alles kan wissen op de dvd .
alvast bedankt

Daniëlle

Met welk programma heb je de film op de DVD gezet? In Nero zit het wissen van DVD's.

ik heb het idd met nero gedaan . ik dacht dat ik die gewoon langs deze computer kon wissen maar ik ga direkt proberen op het met nero eens te doen
alvast bedankt
Daniëlle

ps. ik heb de dvd op de pc afgespeeld en dan is de kwaliteit redelijk tot goed maar als ik dezelfde dvd op een dvd speler kijk dan is de kwaliteit slecht heb ik iets verkeerd gedaan
het is een .iso bestand
bedankt

het wissen is me gelukt . ik heb het volgens mij zo gedaan . het was een gekochte dvd die ik om te proberen eens gekopierd heb .
als ik foto's die ik op mijn harde schijf op een dvd wil zetten doe ik dat dan ook met nero? ik heb geprobeerd om gewoon kopieren te gebruiken maar dan lukt me dat ook niet .
alvast bedankt
Daniëlle

Ik weet niet precies wat voor Nero-versie je hebt. Ik heb Nero Smart Start in mijn startmenu. Om foto's op DVD te zetten kan ik kiezen in het venster wat je hierbij ziet. Zoek in ieder geval in Nero naar diavoorstelling of zoiets.

Klik voor een groter plaatje.

Nero CD / DVD wissen : start Nero (niet Nero Express), menu recorder en dan CD / DVD wissen.

Foto's naar DVD / CD met Nero (niet Nero Express, kan ook wel maar dit advies gaat even over de "normale" Nero) > Nero starten, links in beeld kiezen voor CD iso of DVD iso en dan rechts in beeld -> "nieuw", vervolgens rechts in het verkennermenu de bestanden naar links slepen en tot slot klikken op de lucifer (midden / boven in beeld)

In nero 6 en 7 dan hoef je maar op wissen te zetten om het van de DVD inhoud terwijderen, is dat niet zou dan gaat het niet om een orginele versie.

aan al diegene die me op één of andere manier tips en hulp hebben doorgegeven bij deze wil ik jullie bedanken . het is me gelukt om de foto's op dvd te krijgen . :thumb:
oh ja ik zit nog met een demo versie van nero.
groetjes
Daniëlle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan