DVD Shrink probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg dvd shrink niet meer gedeinstaleerd, rkijg steeds een foutmelding "cannot uninstal"ok uit software lukt het me niet krijg ik ook die melding.
DVD Shrink staat ok 2x in verkenner zie ik.

deze melding krijg ik als ik wil deinstaleren:

File"C\programfiles\DVDShrink\unins000.dat does not exist cannot uninstall
Ook in veilige modes niet.
Ik kan het wel verwijderen met regcleaner maar ja dan is niet alles verwijderd denk ik

edit:
ik heb het eerst opnieuw geinstaleerd en daarna gedeinstalleerd en lukte, het stond wel nog in verkenner maar heb het daar ok verwijderd, en daarna nog even ccleaner laten fixen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dvd shrink toch maar weer geinstalleerd, en rara het werkt weer, ook toen ik de pc even uit had geschakeld werkte het nog, maar ja ik zal maar niet te vroeg juichen, morgen nog maar 's kijken of het werkt, zo niet dan gaat het definitief van de harde schijf.

edit:
Die versie van dvd shrink die ik eerst had, had iemand van cdrom op mijn pc geinstallleerd en was blijkbaar corrupt, want ik heb nu een versie(Zelfde versie) van internet gedownload en die werkt nu al ruim een week zonder problemen.
Dus gelukkig opgelost dit irritant probleem.
 
Laatst bewerkt:
Waarschuwing shrink

Hallo,
ik heb net dezelfde melding op mijn scherm by shrink. Nadat de kopie is gemaakt.
Maar uiteindelijk is het toch gelukt, dus denken jullie dat het nodig is om maatregelen te nemen?

Nog een andere vraag, bij kopies (voor thuisgebruik), heb ik steeds problemen als ik wil doorspoelen. Hebben jullie dat ookal ondervonden of ligt het aan mijn dvd speler. ?


Nick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan