dvd shrink

Status
Niet open voor verdere reacties.

koningv

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
dames/heren,

dvd shrink 3.14 werkt niet meer goed bij mij. normaal moet hij aan het einde toch de dvd vanzelf gaan branden maar dat gebeurd niet meer. wie weet hoe dat komt!!!

als je DVD shrink opent, ga je naar menu: EDIT, klik op PREFERENCES... kies tabblad: NERO (of hoe je brandprog. heet) en daar vakje met : "ENABLE BURNING WITH NERO" aanvinken,

zo staat bij mij

zo stond het al bij mij. de vorige keer deed ie het wel en nu helaas niet. nog andere suggesties?

dan weet ik ook niet, ik dacht dat die optie brander inschakelt...

Je kan proberen om dvd shrink opnieuw te installeren, wel eerst de-installeren via software.

Vaak wil deze oplossing wel helpen.

groetjes speedtouch

ga het proberen.

welke stappen moet ik allemaal volgen in dvd shrink.

re-author toch ook? dan backup etc .. als ie klaar is met het maken van de mappen dan moet ie automatisch branden of niet soms..

alles opnieuw geinstalleerd maar hij doet nog steeds niet wat ik wil en dat is direct gaan branden. wie weet hoe dat kan!!!!!!!!!!!!!!!!!

moet ik wat aanvinken of niet etc..

Zelf gebruik ik dvd2one inplaats van shrink, dus hierop kan ik geen antwoord geven.

Maar als je weet in welke map dvd-shrink de video-ts weg zet dan kan je deze toch gewoon in nero laden en branden.

groetjes speedtouch

heb geen nero vandaar. mijn software kan dit niet helaas.. toch maar nero halen..

Voor dvd is nero toch wel de oplossing, als je deze hebt dan zal dvd-shrink hem wel automatisch opstarten.

Je kan het eens proberen met een Trial van nero, dan kan je een maand lang uitproberen.

groetjes speedtouch

ik heb de trial er op staan. nog steeds gaat ie niet automatisch naar nero toe. wat raar. laatst deed ie het wel en toen had ik ook geen nero op mijn pc staan.

Probeer dvd-shrink nog een keer opnieuw erop te zetten, wellicht detecteer shrink nu vanzelf nero tijdens de install.

En je kan natuurlijk de vob file's die shrink heeft gemaakt gewoon handmatig inladen in nero.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan