wanneer ik een dvd9 ( rond de 7gig) ga schrinken zodat ik hem vervolgens kan branden op een dvd van 4,7 gig, kun je dit heel handig doen met het programma dvd shrink.
dit zullen veel mensen met mij eens zijn.
je kunt audio kanalen verwijderen enzovoorts,
nou vraag ik mij af of dit programma wel goed is voor de eisen die ik heb namelijk:
ik wil het menu behouden, ned/eng sub/audio kanalen behouden en de film zelf met een zoo hoogmogelijke qualiteit.
ik wil dus geen extra's of andere onzin.
nou kan je met dvd schrink kiezen voor ful disc copy, behoud alles en je kunt wel audio kanalen selecteren/deselecteren.
en met reautor zou je dan helemaal zelf kunnen instellen wat je wil.
nou zecht hij bij reauot dat hij het menu zowiezo weggooit! dit wil ik niet
waatmee kan ik wel menu houden en een zohoog mogelijke qualiteit behouden voor de hoofdfilm.
p.s, bijna alle programma's schrinken een film naar 4,4 gig maar een dvd heefd tog 4,7 gig.
moet je dan gewoon zelf, custom op 4,7 zeteen of is dat dan tegroot?
stijn
dit zullen veel mensen met mij eens zijn.
je kunt audio kanalen verwijderen enzovoorts,
nou vraag ik mij af of dit programma wel goed is voor de eisen die ik heb namelijk:
ik wil het menu behouden, ned/eng sub/audio kanalen behouden en de film zelf met een zoo hoogmogelijke qualiteit.
ik wil dus geen extra's of andere onzin.
nou kan je met dvd schrink kiezen voor ful disc copy, behoud alles en je kunt wel audio kanalen selecteren/deselecteren.
en met reautor zou je dan helemaal zelf kunnen instellen wat je wil.
nou zecht hij bij reauot dat hij het menu zowiezo weggooit! dit wil ik niet
waatmee kan ik wel menu houden en een zohoog mogelijke qualiteit behouden voor de hoofdfilm.
p.s, bijna alle programma's schrinken een film naar 4,4 gig maar een dvd heefd tog 4,7 gig.
moet je dan gewoon zelf, custom op 4,7 zeteen of is dat dan tegroot?
stijn